Miksi hevosharrastajat kuvittelevat olevansa jotain kuninkaallisia?
Oletteko huomanneet saman esimerkiksi työporukoissa.
Kommentit (9)
Eiks aika monet olekin, etenkin kouluratsastuksessa.
Hevosharrastajia on eri yhteiskuntaluokista ja taustoista. Totta kai rahaa täytyy olla mutta niinhän se on kaikessa. Ei mitään saa ilmaiseksi eikä pidäkään saada.
Millä tavalla se näkyy?
Asun maalla, eikä täällä vaadita mitenkään valtavia summia hevosharrastukseen. Asuminen on halpaa, joten on enemmän rahaa käyttää vaikkapa sitten harrastamiseen.
Hevosesta tarttuva vastenmielinen löyhkä se on se perimmäinen syy. Ei ihmiset sinua kumarra, vaan yrittävät pidättää oksennusta ja siitä johtuu se "kummarrusreaktio".
Päinvastoin. Itse olen ainakin ihan rupusakkia. Mihinkään ei voi lähteä kun on hevosia. Kaikki raha menee hevosiin. Eikä meillä ole kuin 2 tässä kotona eli halvempi kun ei tarvitse maksaa vuokraa.
Huoleton on hevoseton mies!
Koska Eero Tillanen on yksi heistä.
Päinvastoin, ainakaan menneinä vuosina. Mutta esim. ratsastus on vähän elitistinen laji, varsinkin jos omistaa hevosen niin se vaatii rahaa koska hevosen ylläpito on niin kallista. Tästä voi tulla mielikuva että se on lajina jotenkin "erikoinen" ja elitistinen mutta itse ainakin kuulun niihin jotka rakastaa hevosia, luo lantaa ja likaa kätensä ja samalla harrastaa eli en koe sitä minään hienosteluna ollenkaan. Mutta tämä vain oma "maalainen näkemys".