Mitä juustoja teidän kaupasta voi ostaa ilman että katsotaan pitkään?
Meillä on oltermanni, edam ja arkijuusto. Olisi kiva ostaa vaikka ritaria muuta kun jouluksi, mutta kun ihmiset alkaa puhua.
Kommentit (29)
No, jos joku haluaa elää elämänsä miettien että mitäköhän muut minusta miettivät, niin aika pienet piirit kyllä on. Meneehän se elämä sillainkin.
Kyllä se varmaan harmittaa sitten saattohoidossa muistella että kun jäi se Kreivi juustokin kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä joku näki kun ostin kerran pakastekatkarapuja ja kertoi heti anopille. Hirveä haloo ja haukkuminen että mikä helvatti sä luulet olevasi! Ei ole kyllä tehnyt mieli katkiksia sen jälkeen!
ApMe muut ei asutakaan peräkylillä.
Minä asun mutta en ole huomannut täällä kenenkään kyyläävän mun juusto-ostoksia=) Tai muitakaan ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh ihan hauskat noi jutut 22 ja 23 mut kun tää on pieni paikkakunta ja näitä ihmisiä pitää nähdä joka päivä ja olla tekemisissä niin ei kannata ruveta ihan tavallaan haastamaan.
Muiden asiat kiinnostaa ja onhan se sitten tapahtuma, jos joku ostaa vaikka homejuustoa. Mutta se mun pointsi on se, että jos ostaa kalliita, erikoisia juustoa ja muita tuotteita, niin ihmiset alkaa puhua. Että onpas se olevinaan niin hieno, kun ostaa tollaisia. Siitä se mun anoppi mua läksytti, että mikä se likka luulee olevansa! Tai sitten alkaa puheet, että miten niillä on niin paljon rahaa, että ostetaan joka viikko kalliita juustoja. Se on sitten semmonen leima, joka lyödään otsaan. Ja sen kanssa on paha elää. Lapsiakin kiusataan jos vanhemmat kovasti eroaa porukasta. Ei pienellä paikalla kannata pistää silmään, vaikka miten teitä naurattaa! Ap
Sulla taitaa olla vähän tylsä päivä?
Vierailija kirjoitti:
Heh heh ihan hauskat noi jutut 22 ja 23 mut kun tää on pieni paikkakunta ja näitä ihmisiä pitää nähdä joka päivä ja olla tekemisissä niin ei kannata ruveta ihan tavallaan haastamaan.
Muiden asiat kiinnostaa ja onhan se sitten tapahtuma, jos joku ostaa vaikka homejuustoa. Mutta se mun pointsi on se, että jos ostaa kalliita, erikoisia juustoa ja muita tuotteita, niin ihmiset alkaa puhua. Että onpas se olevinaan niin hieno, kun ostaa tollaisia. Siitä se mun anoppi mua läksytti, että mikä se likka luulee olevansa! Tai sitten alkaa puheet, että miten niillä on niin paljon rahaa, että ostetaan joka viikko kalliita juustoja. Se on sitten semmonen leima, joka lyödään otsaan. Ja sen kanssa on paha elää. Lapsiakin kiusataan jos vanhemmat kovasti eroaa porukasta. Ei pienellä paikalla kannata pistää silmään, vaikka miten teitä naurattaa! Ap
Missä ihmeen umpimielisten kyylääjien kylässä oikein asut?
Miksei kukaan kyttää mun ostoksia ja juorua niistä ☹️
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan kyttää mun ostoksia ja juorua niistä ☹️
😂🤣
Putin-juustosta tykkään, mutta en kehtaa ostaa, luulevat vielä että olen Putinliiton desantti.