Mitä juustoja teidän kaupasta voi ostaa ilman että katsotaan pitkään?
Meillä on oltermanni, edam ja arkijuusto. Olisi kiva ostaa vaikka ritaria muuta kun jouluksi, mutta kun ihmiset alkaa puhua.
Kommentit (29)
Ostan juuston Herkun juustotiskistä, enkä ole koskaan huomannut, että joku katsoisi pitkään, vaikka kaikenlaisia ihmeellisyyksiä on tullut kokeiltua.
Kaikkia myynnissä olevia juustoja. Kukaan ei katso pitkään kun maksaa ostoksensa eikä heittäydy myymälävarkaaksi.
Pistän aina pussin päähän kun käyn kaupassa. Ei sitten pienet tuijottelut niin haittaa.
Kannattaa kiltisti syödä ne lääkärin määräämät lääkkeet. Voi sitten ostaa ihan sitä juustoa mitä itse haluaa, ilman että äänet käskee ostamaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon kaupoissa taas tapahtuu.
Suhina vain kuuluu kun Porvoon mammat juoruavat toisten juusto-ostoksista.
Meillä joku näki kun ostin kerran pakastekatkarapuja ja kertoi heti anopille. Hirveä haloo ja haukkuminen että mikä helvatti sä luulet olevasi! Ei ole kyllä tehnyt mieli katkiksia sen jälkeen!
Ap
Minä ostan kaupasta ihan mitä huvittaa ja jos joku alkaa kyyläämään niin kysyn että haluatko turpaan vai mitä vittua sinä vajaamielinen toljotat.
Surrealistinen keskustelu. Todellisuudentaju tässä kyllä varmasti häviää itse kultakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä joku näki kun ostin kerran pakastekatkarapuja ja kertoi heti anopille. Hirveä haloo ja haukkuminen että mikä helvatti sä luulet olevasi! Ei ole kyllä tehnyt mieli katkiksia sen jälkeen!
Ap
Me muut ei asutakaan peräkylillä.
Onhsn toi ihan totta pienillä paikkakunnilla, missä on paljon tyhmyyttä ja kateutta. Jos itse ei tykkää ja ymmärrä niin ei muutkaan saa. Suomalaisen sielu on pieni ja rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis mitä?? Toivottavasti einole todellista! Mutta toisaalta ihmiset on kyllä niin hulluja että.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne alkaa puhua?
No et pittää itteään hienona. Ap
Whaat?! :D Miten jonkin tietyn juuston ostaminen liittyy toisiin ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Whaat?! :D Miten jonkin tietyn juuston ostaminen liittyy toisiin ihmisiin?
Mitä hel***in väliä sillä on mitä kukakin kaupasta kantaa,EVVK niinkuin teinit ennen sanoi.
Antaa pikkusieluisten miettiä päänsä puhki!
Lapat seur kauppakerralla uhalla koko juustotiskin valikoiman kärryyn ja kysyt kauppiaalta kovaan ääneen että missäs teidän Stiltonit ja Roquefordit on kun ei tässä näy,eikä oo Luostarin vuohipukkibiisonin mozzarellaakaan minipalloina,uhallas kailotat. Ja kassalla huudahdat että oota oijoi unohdin Syvänmeren yksittäin poimitut katkaravut!
Anna akkojen paasata,mitä hi*'oa niistä välität!
PS Täällä muutama laji,opettele ulkoa ja joka päivä kovalla äänellä puhut bussipysäkillä/kaupassa/kaverin kans puhelimees tms että ne akat oikein kuulee ja alkavat rollaamaan! Anna heille aihetta kun oma elämä on niin tylsää! Opettele vielä viinit jotka sopii lajien kanssa!
https://www.valio.fi/ruoka/juustotyypit-meilla-ja-maailmalla/
Jaa, ettäkö mitä?