Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokone pimahti ja nyt pitäisi pyytää pelastamaan siinä olevat kuvat

Vierailija
11.02.2020 |

Mutta hävettää pirusti, kun desktopilla on useita kikkelikuvia. Ja yleensä otan varmuuskopiot kaikista kuvista, mutta nyt en kerennyt kopioimaan tiettyjä kuvia ja tuhoamaan toisia kuvia varsinkaan niitä kikkelikuvia.
Mitä tekisit tilanteessani, pokka naamana vaan apua pyytämään? Ja pikku kaupunki kyseessä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kikkeleistä siellä on kuvia?

Vierailija
2/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miesten seksin takia. Olen pyytänyt kuvat ennen mahdollista tapaamista. Ja tämä on ihan tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uudet kikkelikuvat.

Vierailija
4/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ei siis tarvitse hävetä, että on kikkelikuvia koneella pelastettavissa. En niitä halua pelastaa, mutta pakko pelastaa muiden kuvien mukana. 

Vierailija
5/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit tirtokonehuoltoon, että niitä kikkelikivia ei tarvitse pelastaa?

Vierailija
6/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit tirtokonehuoltoon, että niitä kikkelikivia ei tarvitse pelastaa?

Eiku en ole kehdannut vielä viedä huoltoon niiden kuvien takia. 

Vierailija
7/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTISTA !!!!  "Nykyaikaisille" & "itsenäisille" naisille. :D :D :D :D :D  Heti on sorkat suorana ja kaulapitkällä kiljutaan kun niissä omissa herneen kokoisissa aivoissa ei kapasiteetti piisaakaan tuollaisen "ongelman" hoitamiseen.

Vierailija
8/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes ongelma, JOS tietää miten se tehdään. Toiset tietää ja toiset, noh . . . . . eivät tiedä !

Vierailija
9/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt hätäile. Sanoit että tietokone pimahti, kovalevy voi olla siis täysin kunnossa eikä niitä kuvia tarvitse välttämättä mitenkään "pelastaa".  Millainen tietokone on siis kyseessä? jos vika on muualla kuin kovalevyssä voit viedä koneen huoltoon ilman sitä. Vaihtoehtoisesti jos kone, esim. läppäri on kovin vanha, voit vaihtaa sen uuteen ja liittää vanhan kovalevyn ulkoisena jolloin voit pelastaa itse tarvitsemasi... mahdollisuudet on lukemattomat.

Ja ei ammattilaisia oikeasti jotkut kikkelinkuvat siellä kiinnosta.

Vierailija
10/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voihan sen koneen "pelastaa" kopioimalla koko kovalevyn sellaisenaan. Ei niitä kuvia ole pakko silloin edes katsoa, ja ei minua ainakaan toisten kuvat edes kiinnostaisi.

Vierailija
11/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveria viemään kone huoltoon jollain verukkeella.

Vierailija
12/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis voihan sen koneen "pelastaa" kopioimalla koko kovalevyn sellaisenaan. Ei niitä kuvia ole pakko silloin edes katsoa, ja ei minua ainakaan toisten kuvat edes kiinnostaisi.

Kiitos tästä tiedosta.  Hyvä tietää ettei niitä kuvia ole siis pakko katsoa. Tämän halusinkin tietää. 

Vierailija
13/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUTISTA !!!!  "Nykyaikaisille" & "itsenäisille" naisille. :D :D :D :D :D  Heti on sorkat suorana ja kaulapitkällä kiljutaan kun niissä omissa herneen kokoisissa aivoissa ei kapasiteetti piisaakaan tuollaisen "ongelman" hoitamiseen.

Mun ex-mies soittaa vieläkin aina mulle jos sillä on tietokoneongelmia.

IT-nainen

Vierailija
14/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jännät tinder-treffit luoksesi ja ihmetelkää nörttipojan kanssa tietokoneen sielunmaisemaa.

Vierailija
15/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt hätäile. Sanoit että tietokone pimahti, kovalevy voi olla siis täysin kunnossa eikä niitä kuvia tarvitse välttämättä mitenkään "pelastaa".  Millainen tietokone on siis kyseessä? jos vika on muualla kuin kovalevyssä voit viedä koneen huoltoon ilman sitä. Vaihtoehtoisesti jos kone, esim. läppäri on kovin vanha, voit vaihtaa sen uuteen ja liittää vanhan kovalevyn ulkoisena jolloin voit pelastaa itse tarvitsemasi... mahdollisuudet on lukemattomat.

Ja ei ammattilaisia oikeasti jotkut kikkelinkuvat siellä kiinnosta.

Kiitos myös tästä tiedosta.

Vierailija
16/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jännät tinder-treffit luoksesi ja ihmetelkää nörttipojan kanssa tietokoneen sielunmaisemaa.

Eikä tarvi edes enää kuvaruudulta sitä uusinta dickpic :iä katsoa,  kun se on survottuna kasseja myöten kurkkuun. Voi katsoa sitä ihan livenä ja TOSI LÄHELTÄ ja tosi tarkkaan 3D :nä ja >4K tarkkuudella.

Vierailija
17/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä vika koneessa, ehkä löytyy helppo ratkaisu jonka voit tehdä itse.

Vierailija
18/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni yhtäkkiä ihan mustaksi eikä toimi mitenkään. Siis ihan kaput totaalisesti. Mutta en tiedä lopullista syytä, kun en ole vienyt vielä huoltoon. Olen vain huolissani pelastaa ne asialliset kuvat sieltä pois tarvittaessa. 

Vierailija
19/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni yhtäkkiä ihan mustaksi eikä toimi mitenkään. Siis ihan kaput totaalisesti. Mutta en tiedä lopullista syytä, kun en ole vienyt vielä huoltoon. Olen vain huolissani pelastaa ne asialliset kuvat sieltä pois tarvittaessa. 

Virtalähde tod.näk. . Jos ulkoinen, kokeile toista.

Vierailija
20/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Kokeile tätä. Tee just ohjeiden mukaan. Oletan että kyseessä läppäri, kun et kertonut tarkemmin?

1. Irrota kaikki johdot laitteesta. Myös USB-porteista pois kaikki lähettimet sun muut.

2. Irrota laitteen akku ja ota se pois.

3. Paina käynnistysnappia yhtäjaksoisesti ainakin 30 sekuntia, mielellään pidempään.

4. Odota hetki. Kiinnitä laitteeseen sähköjohto, ei muuta.

5. Paina käynnistysnappia ja anna koneen käynnistyä rauhassa.  Kun kaikki on okei, voit sulkea laitteen normaalisti.

6. Kiinnitä akku sun muut tykötarpeet uudestaan laitteseen.

Nyt kaiken olla okei.

JOS EI OLE, sitten joudut viemään laitteen korjattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan