Saan oloni normaaliksi ainoastaan opamoxilla. Mikä vikana minussa?
Eli siis koen jatkuvasti olevani jotenkin jännitystilassa ja ahdistunut, enkä saa edes liikunnalla oloani rennoksi. En käytä opamoxia kuin harvoin, mutta pelkään ettei muut keinot kohta enää auta vaan pakko ottaa useammin. En mielelläni söisi useasti. Onko muita auttanut joku muu?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor ja terapia. Hyvät unet, elämäntapamuutokset.
Vaikutukset alkoivat näkyä parissa vuodessa.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja. Opamox on luokiteltu huumausaineeksi. Pientä määrää Ketipinoria käytetään yleisesti unilääkkeenä juuri sen turvallisuuden takia.
Huumeen ja lääkkeen ero on annostuksessa. Ketipinor tutkimuksien mukaan on hyvin haitallista aivoille.
Olen huomannut pelkästään positiivisia vaikutuksia.
Kärsin lähes 20 vuotta ahdistuksesta ym.
Mitäs huumeet tekee aivoille?
Kakkua nyt ei vaan voi sekä säästää että syödä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän, mulla nimittäin sama juttu. Tulee kausia jotka on vähän parempia mutta sitten suurin osa on sellaista jännittyneessä tilassa elämistä. Puolikas opamox normalisoi tilannetta, juuri muuten vaikuta kun vie pahimman kärjen siitä ahdistuksesta pois. En halua aloittaa ssri, koska siinä on kamalia haittavaikutuksia ja opamoxissa ei yhtäkään. Pärjään hyvin jos itan puolikkaan toisinaan, mitä pahaa siinä siis, no lääkärien mielestä pitäisi olla jatkuva lääkitys kun edes mainitsee sanan ahdistus. Nykypäivänä ei sitten muita sairauksia ilmeisesti edes diagnosoida
Jöö mutta katos kun se on huume. Käytät huumeita mutta jos söisit 3 ssri nappia niin olisit vitamiininkäyttäjä ja parempi ihminen. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on saanut alapeukkuja. Opamox on luokiteltu huumausaineeksi. Pientä määrää Ketipinoria käytetään yleisesti unilääkkeenä juuri sen turvallisuuden takia.
Huumeen ja lääkkeen ero on annostuksessa. Ketipinor tutkimuksien mukaan on hyvin haitallista aivoille.
Kärsin lähes 20 vuotta ahdistuksesta ym.Mitäs huumeet tekee aivoille?
Kakkua nyt ei vaan voi sekä säästää että syödä.
Se riippuu huumeesta. Jokainen aine käyttäytyy eritavalla kehossa ja aivoissa. Ketipinorilla on taipumusta tuhota aivoja. Englannin kielessä drug sanalla tarkoitetaan lääkettä ja huumetta eli tuo ketipinor mitä syöt on myös huume.
"Pärjään hyvin kun otan shotin alkoholia"
Tai opamoxia.
On eri asia kun korjata ongelmaa antibioteilla tai muilla tarkoituksenmukaisilla lääkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen lääkärini vaihtoi diapamin opamoxiin, koska se on kuulemma loivempi vaikutukseltaan.
Joo ei ole. Lähes yhtä nopea "nousu" toki molemmilla aineilla, mutta 30x nopeampi lasku opamoxilla, kuten kyseisten aineiden puoliintumisajoista voimme päätellä jo suoraan. Molemmista kokemuksia. Eli jos fyysinen riippuvuus iskee niin opamoxin kanssa olet kusessa jo muutaman tunnin kuluttua ilman lisäannosta, diapamin kanssa menee se 2-3 vuorokautta ennenkuin kunnon viekkarit iskee päälle.
Jokaisella ihmisellä on sellainen autonominen hermosto, jonka on syntyessään saanut. - Sinä tarvitset tuota lääkettä ja se onkin hyvä lääke. Terapiallakin saa ihmeitä aikaan, ja lukemalla psykologian kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkua nyt ei vaan voi sekä säästää että syödä.Se riippuu huumeesta. Jokainen aine käyttäytyy eritavalla kehossa ja aivoissa. Ketipinorilla on taipumusta tuhota aivoja. Englannin kielessä drug sanalla tarkoitetaan lääkettä ja huumetta eli tuo ketipinor mitä syöt on myös huume.
Haha.
Kuten juuri sanoin:
Tai opamoxia.
On eri asia kun korjata ongelmaa antibioteilla tai muilla tarkoituksenmukaisilla lääkkeillä.
Alkoholistit ja huumeidenkäyttäjät pelkästään pakenevat ongelmiaan.
Mä sain avun buspironista. Ei ole siis tarvittaessa otettava, vaan päivittäinen lääke. Ei ole bentso. Rinnalla pahimpia tilanteita varten Opamox, jota en enää tarvitse kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkua nyt ei vaan voi sekä säästää että syödä.Se riippuu huumeesta. Jokainen aine käyttäytyy eritavalla kehossa ja aivoissa. Ketipinorilla on taipumusta tuhota aivoja. Englannin kielessä drug sanalla tarkoitetaan lääkettä ja huumetta eli tuo ketipinor mitä syöt on myös huume.
Haha.
Kuten juuri sanoin:
Tai opamoxia.On eri asia kun korjata ongelmaa antibioteilla tai muilla tarkoituksenmukaisilla lääkkeillä.
Alkoholistit ja huumeidenkäyttäjät pelkästään pakenevat ongelmiaan.
Antibiootit ja vastaavat aineet eivät ole psykoaktiivisia aineita joten tuo on huono vertaus. Ketipinor on psykoaktiivinen aine. Alkoholistit ja huumeidenkäyttäjät usein itse lääkitsevät itseään aineilla vähentääkseen huonoa oloa mikä luo noidan kehän. Niinhän sinäkin söit vai syöt vieläkin lääkitäksesi itseäsi? Eli pakenet ongelmaasi sen aineen avulla = vaimennat ongelmasi oireita.
Olet ap bentsoriippuvainen. Jos vaihtoehtoja haluat, hakeudu vaikka joogatunneille.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että vain harvoin tarvitsee ottaa. Eikö ssri lääkkeet auta yhtään? Ehkä sinulla vain on niin herkkä hermosto. Voisiko joku lämmin juoma auttaa ja joku mielekäs puuhastelu.
Kas kun ei "reippailu luonnossa ja sitten käpertyminen sohvan nurkkaan villasukat jalassa ja höyryävä teekupponen kädessä" 🤯
Minä joudun samasta syystä käyttämään cymbaltaa. Ilman sitä olen uneton, ahdistunut, työkyvytön hernokimppu. Opamox on myös varalla mutta tarvitsen sitä ehkä kerran kuussa.
Ymmärrän siis hyvin sinua, ap!
Mua auttoi se, että tein elämääni totaalimuutoksen.
Myin kaiken, muutin ulkomaille duuniin, löysin miehen.
Luulen että työttömyys ja sinkkuus oli liikaa mun psyykeelle, kun jatkui kauan. Nyt viisi vuotta ilman lääkkeitä. (Y)
Itse käytän Opamoxia sairaalloiseen jännittämiseen. Olen käyttänyt sitä päivittäin 35 vuotta. Eli 1-2 kpl 30 mg annostuksella. Ei mitään sivuoireita, mutta ilman niitä joutuisin sairaseläkkeelle.
Olen johtotason tehtävissä ja muutenkin hyvin toimeentuleva.
Noi narkkaripuheet ovat suurta tietämättömyyttä ja moni lääkärikin, joka noita "kammoksuu" pitkäaikaiskäytöön määrätessään potilaalleen, perustuu lääkärin puolelta tietämättömyyteen.
Mielestäni olen oiva esimerkki siitä, että niitä voi hyvinkin käyttää myös pitkään. Ainoa toimiva lääke minulle. Koska edes vaimoni ei tiedä minun syövän näitä, niin kuten aikaisemmin sanoin, on suurta tietämättömyyttä verrata näitä huumeisiin. Jos minä huumeita olisin pari nappia päivässä napsinut 35 vuotta, niin sen kyllä tietäisivät ja näkisivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että vain harvoin tarvitsee ottaa. Eikö ssri lääkkeet auta yhtään? Ehkä sinulla vain on niin herkkä hermosto. Voisiko joku lämmin juoma auttaa ja joku mielekäs puuhastelu.
Kas kun ei "reippailu luonnossa ja sitten käpertyminen sohvan nurkkaan villasukat jalassa ja höyryävä teekupponen kädessä" 🤯
Eipä siitä huonompikaan olo tulisi. Kaakao voisi olla rentouttavampi. Ennen otettiin kamferin tippoja, niitä voi olla vieläkin myynnissä. Eikö mikä tahansa apu ole tarpeen ja helpotusta. Mieluummin se kuin hampaiden kiristely ilman mitään hemmottelua.
Vaikea sanoa tuolta pohjalta. Nukutko tarpeeksi? Juotko kahvia? Entäs alkoholi? Onko stressiä? Oletko kokeillut lääkkeettömiä rentoutusmenetelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeen ja lääkkeen ero ei todellakaan ole annostuksessa. Lääkekäyttäjillä toki toleranssi kehittyy siihen, että vaikutuksen alla on "normaali". Sama toleranssi kehittyy tietysti myös jatkuvasti samaa lääkettä huumaantumistarkoituksessa käyttäville. Sen lääkkeenkin toiminta perustuu juuri huumaamiseen.
Huumeen ja lääkkeen ero on puhtaasti lainsäädännöllinen. Sama kama, joka reseptillä ostettuna on lääke, on kadulta ostettuna huumausaine.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Opamoxia sairaalloiseen jännittämiseen. Olen käyttänyt sitä päivittäin 35 vuotta. Eli 1-2 kpl 30 mg annostuksella. Ei mitään sivuoireita, mutta ilman niitä joutuisin sairaseläkkeelle.
Olen johtotason tehtävissä ja muutenkin hyvin toimeentuleva.
Noi narkkaripuheet ovat suurta tietämättömyyttä ja moni lääkärikin, joka noita "kammoksuu" pitkäaikaiskäytöön määrätessään potilaalleen, perustuu lääkärin puolelta tietämättömyyteen.
Mielestäni olen oiva esimerkki siitä, että niitä voi hyvinkin käyttää myös pitkään. Ainoa toimiva lääke minulle. Koska edes vaimoni ei tiedä minun syövän näitä, niin kuten aikaisemmin sanoin, on suurta tietämättömyyttä verrata näitä huumeisiin. Jos minä huumeita olisin pari nappia päivässä napsinut 35 vuotta, niin sen kyllä tietäisivät ja näkisivät kaikki.
Ehkä sinun pitäisi olla jossain alemman tason tehtävissä kuin johtotason tehtävissä, jossa käytät 60 mg Opamoxia päivittäin, kun se normaali maksimiannos tilapäiseen käyttöön on 15 mg x 1-3. Olet käyttänyt salaa vaimoltasikin vuosikymmeniä. Millainen mies tai johtotason tehtävissä työskentelevä sinäkin olisit ilman tätä reipasta bentsoriippuvuutta, vai kykenisitkö edes olemaan?
Rentoutumisen opettelu, oikean hengitystekniikan opettelu, keskusteluterapia. oikea ruokavalio, alkoholin välttäminen, liikunta, riittävä lepo ja uni ja muutenkin terveet elämäntavat auttavat. Ahdistuksen sietokynnyksen kasvattaminenkin auttaa eli kun ahdistaa, yrität rentoutua ja hengitellä rauhallisesti, usein kohtaus menee ohi. Elämäntilanteen järjestäminen niin, ettei olisi pahaa stressiä. Rauhoittava ajatuspuhe itselle auttaa.
Opamoxista jää pahaan koukkuun. Olen sivusta seurannut paria Opamoxin orjaa, ja se on surullista katseltavaa.
Astma voi myös aiheuttaa ahdistusta tai masennusta.
Antaessanne lääkeneuvontaa laittakaa viestiinne oletteko lääkäri vaiko kokemusasiantuntija!