Oletko huomannut että Varsinais-suomalaiset ihmiset
Ovat kauniimpia jo komeampia kuin muualla suomessa? Minä olen! Eri alueilla on eri geeniperimä
Kommentit (47)
Sinä et ole Varsinais-Suomesta, koska me varsinaissuomalaiset osaamme kirjoittaa.
Totta. Katsoin viime viikolla vanhojen tansseissa nuoria, kaikki tytöt olisivat voineet mennä suoraan Miss Suomi kisoihin ja pojat oli komeita ja tanssiakin osasivat.
Meillä on eniten ruotsalaisperimää, vaikuttaako se sitten? Täällä on myös Suomen pisimmät.
Olen huomannut, että Turussa lähes kaikilla nuorilla naisilla on vaaleat hiukset (useilla tietysti värjätty vaaleaksi).
Muualla päin Suomea paljon enemmän tummaksi tai punaiseksi värjättyjä hiuksia.
Kyl me niimpal kauniit ollaan tääl.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Turussa lähes kaikilla nuorilla naisilla on vaaleat hiukset (useilla tietysti värjätty vaaleaksi).
Muualla päin Suomea paljon enemmän tummaksi tai punaiseksi värjättyjä hiuksia.
Voi olla että ihan luonnostaankin vaaleita, mun tyttö on ysillä ja valtaosa luokan tytöistä on vaaleita.
Vastapainona ne on taas muita tyhmempiä.
T: uusturkulainen
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Meil on Suomen vanhin yliopistokaupunkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, kannattaa siis synnyttää lapsi yliopistokaupungissa niin hänestä kasvaa automaattisesti älykkäämpi kuin muissa kaupungissa syntyneistä!
Jossain olikin et pohjois ja itä-suomalaiset olisivat mongoloideja perimältään eli ei kovinkaan mairittelevan näköstä sakkia. Varsinais-suomessa parhain geenistö ja sen huomaa kyllä kun Suomessa matkustaa. Hämäläiset myös kaikki aika irvokkaan näköstä porukkaa
Kauniita,mutta helv*tin tyhmiä kuinka monta kertaa ne turkkulaisetkin on onnistunut sen kylänsä polttamaan? 31 kertaa pistäkäähän paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualta Suomesta ne sinne yliopistoon tulevatkin.
Emma K. kirjoitti:
Savossa naiset ovat erityisen rumia. Persjalkaisia, lyhyitä kippuranokkia.
Varsinais-suomalainen naiskauneus on ylivertaista.
Piti sitten Suomen rumin kansanosa laittaa vastakkain kauneimman kanssa, ei reilua.
kyllähän suomalainen nainen on kaunis. länsi näyttää ruotsilta itä venäjältä ja lappi aasialta <3
Emma K. kirjoitti:
Savossa naiset ovat erityisen rumia. Persjalkaisia, lyhyitä kippuranokkia.
Varsinais-suomalainen naiskauneus on ylivertaista.
Keskimäärin Itä-Suomessa on ihmiset pidempiä kuin Länsi-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai onk vai, emmää tienny tot yhtää. Kui mää näi pöhlö olin? onk mää tois puol jokkee sit vai?
t. portsalaine
Kyl näi o! t. Turkulaine