Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ihan hävettää nykyajan ihmisten puolesta! Ei pärjätä ilman auton ilmastointia tai astianpesukonetta

Vierailija
23.06.2006 |

On kaikki mukavuudet ja vielä kehdataan valittaa kuinka esim. äitiys on niin vaikeaa! Huh huh sentään! Teidät pitäisi laittaa kokeilemaan todellista elämää ja työntekoa niin ehkä loppuisi valitus!

Säälittää jo lapsennekin, minkälaisia valittajia heistä kasvaa! Kun ei kohta enää mikään kelpaa. Ihmeellistä että lapset ei muka voi esim. autossa matkustaa ilman ilmastointia!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että autossa on oltava ilmastointi. Eli ei ole mikään nuorten suosikki tai osoitus järjen köyhyydestä, että halutaan ilmastointi.

Vierailija
22/22 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole se lapsen turvallisuus ja etu pääasia eikä se, että lapsesi jaksaa istua tulikuumassa ruuhkapbussissa 20 tuntia jossain helvetin Intiassa?

Etelä-Euroopassa ja muualla lapsia kuljetetaan ihan missä sattuu. Ei ole turvaistuimia, ei mitään turvalaitteita. Olen asunut. mm Sri lankassa. Siellä lapsia (ja aikuisia) kuolee satoja päivittäin liikenteessä.

Kyllä mö mieluummin otan uuden auton, jossa on airbacit ja ilmstoinnit kun matkustan jollain vanhalla rohjakkeella lapseni kanssa. Ilmastointi on parempi ratkaisu siinäkin mielessä, ettei tarvitse helteellä pitää ikkunoita auki, joista taas vetää ja auton sisäilmaan leilailee kaikki mahdolliste ilmansaasteen ja pakokaasut.

Bussissa matkustaminen lapsen kanssa on ihan yhtä turvatonta kuin että pitäisit lastasi jossain vanhassa 70-luvun autonrämässä etupenkillä ilman vöitä.

Minä maksan iloisesti velkani hyvästä ja turvallisesta autosta, jos sillä säästän perheeni hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla