Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositteletko auton yksityis leasingia?

Uus auto
11.02.2020 |

Kolmen lapsen yh. Ei säöstöjä/suuria tuloja. Auto käytössä. Noin 20 vuotta vanha. Vetelee hiljalleen viimeisiä. Uusi auto hankittava tulevaisuudessa.

Mietinkin Onko tilanteeseeni leasing auto hyvä. Minulla ei ole lähipiirissä henkilöä joka voisi auttaa, auton hankinnassa, korjauksissa olen täysin korjaamojen armoilla.

Tuleeko leasing kuitenkin kalliiksi? Olen laskenut että kuukaudessa voisin maksaa leasingautoa maks 200€. +bensat ja vakuutus.

Itse koen että leasingilla saisin uudemman ja toimivamman auton. Siihen käsittääkseni kuuluisi myös korjaus/huollot (vakuutus?) Jos ostaisin käytetyn pystyisin sijoittamaan autoon noin 4000€. Onko tuo hintainen riskiostos? Itseäni mietityttää mahdolliset tulevat korjaukset jotka voivat ollakin kalliita vanhaa autoon.

Mielipiteitä ja kokemuksia. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaihtoehto jos haluat uudenaikaisen auton hyvillä varusteilla.

Erityisesti jos on mahdollisuus ladata autoa ja otat sähköauton yksityisleasingin kautta, niin voi olla vielä parempi valinta.

Vakuutukset (ja huollot) voi sisällyttää leasingin hintaan.

Leasing on riskitön ja ennustettava vaihtoehto. Tietysti rahoitusyhtiö siitä ottaa oman katteensa, mutta ihan fiksu valinta voi olla.

Vierailija
2/4 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. uusi Clio Hatchback (ihan uusi malli vieläpä) on reilu 200e / kuukausi leasingin kautta:

https://www.renault.fi/ajankohtaista/renault-yksityisleasing/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva suositus ajatuksellesi.

Vierailija
4/4 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus elää ja kuolee kilometrien perusteella. Jos ajat noin 10 000 km vuodessa niin kaikin puolin järkevä. Jos ajat vaikka 30 000 km niin se 200 e onkin 400-500 €.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi