Mikä on kallein pullo baarikaapissasi? Jaatko sen meille?
Minulla on Ardbegin 10-vuotias viski. Maksaa Alkossa hieman alle 70 euroa.
Kommentit (47)
En tiedä, miten se jaetaan näin internetin välityksellä. Kaadanko sitä näppäimistölle?
Puoliksi juotu kossu.
Tuskinpa tänne tulette sankoin joukoin ryypylle vaikka tarjoaisin.
Voisi nautiskella viikonloppuna appelsiinimehun kera.
Mielelläni jaan, tuohon vaan oven taakse jonoon, olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Roedererin Cristal-shampanja 2002, jäi yksi pullo jäljelle häistämme joita vietettiin 2012.
Maksoi tuolloin jotain 150 euroa/pullo.
Tuon pitäisi vaan parantua vanhetessaan, joten sen voisi vihdoin avata :D
Jos olet sitä viinakaapissa säilyttänyt niin sinulla on pullollinen etikkaa käsissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Roedererin Cristal-shampanja 2002, jäi yksi pullo jäljelle häistämme joita vietettiin 2012.
Maksoi tuolloin jotain 150 euroa/pullo.
Tuon pitäisi vaan parantua vanhetessaan, joten sen voisi vihdoin avata :D
se myös pitäisi säilyttää oikein
Kiinalainen eksoottisen makuinen luksusviina, melkein 200€. Tarjoan monelle, mutta harva uskaltaa tarttua tilaisuuteen.
Slivovitsch-luumuviina. Muutapa siellä kaapissa ei olekaan...
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen eksoottisen makuinen luksusviina, melkein 200€. Tarjoan monelle, mutta harva uskaltaa tarttua tilaisuuteen.
Onko se maotaita?
Highland Bird, blendattu skottiviski. Tais maksaa kakstoista euroa.
Minulla on vain tyhjiä pulloja, koska keräilen niitä 😅 Yhtäkään en ole itse juonut. Cognac Monopol taitaa olla arvokkain pullo ( tyhjänä tosin arvoton).
Vierailija kirjoitti:
Että minullako säilyisi viinat kaapissa? Ei ikinä.
Tuli mieleen, että varsinkin isäni on saanut lahjaksi paljon erilaisia alkoholijuomia. Töistäkin saa aina joka vuosi monta pulloa esim joulun aikaan. Harmi vaan emme kukaan tykkää juoda oikeastaan mitään alkoholipitoista ja ainakaan nämä juomat eivät ole mieluisia mitä sieltä on tullut. Niinpä kaapit on täynnä viinejä, viinaa sekä konjakkia. Varsinkin nuo koskenkorvat jäävät takuulla juomatta. Konjakkeja joskus juodaan. Mietinkin juuri kun vanhemmilla oli muutto ja niitä pullojakin raahasin ( ja painoivat aika paljon) että olisi kiva jättää vaan ne jonnekin tien varteen ja lahjoittaa jollekin tarvitsevalle, että pääsisi eroon ja en tykkäisi turhaan kaataa poiskaan. Ja itse en siis halua arvostella toisten juomista. Ihan oikeasti meillä olisi siis paljon ylimääräistä juomaa pois annettavaksi. Ainakin 20 pulloa.
Paljonkohan nuo konjakit maksava..?
Jaan mielelläni. Me ei juoda väkeviä. Lahjapullot kerääntyvät. Viinit eivät sitä vastoin säily.
Baarikaappi kuuluu samalle aikakaudelle kuin hippikulttuuri ja heavy metal eli kauas menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Baarikaappi kuuluu samalle aikakaudelle kuin hippikulttuuri ja heavy metal eli kauas menneisyyteen.
Hopeaketun mielestä ei kuulu menneisyyteen.
Outo keksintö tuo baarikaappi. Suurin osa ihmisistä vain hautaa juomia sinne.
Vierailija kirjoitti:
Osittainen samaa mieltä, mutta heavy metal kyllä sopii tähänkin päivään ja itse olen siis nuori nainen eli en todellakaan mikään hopeakettu :) Baarikaappikin tosin ihan kiva jos paljon juomia.
Oletan, että Renault XO, en tiedä mitä maksoi, miehen pullo. En siis myöskään jaa sitä teidän kanssa.