Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjä! Miten sinä toivoisit että sanon etten halua tilata mitään? Ja miten lopettaa puhelu nopeimmin?

Vierailija
11.02.2020 |

Vai saatteko te puhelinmyyjät rahaa jos puhelua pitkittää, vaikka ei tuli kauppoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän minäkin haluaisin vastauksen

Vierailija
2/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos mitään tälläkertaa, moi moi!!

Sekin on vaan työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku. Itse puhun heti päälle. Sanon vaan, että ei kiinnosta, hyvää päivänjatkoa.

Jos saat puhelun pituuden mukaan lisätienestiä, niin voin jättää puhelimen pöydälle auki vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Voit jatkaa juttua niin kauan kuin jaksat.

Vierailija
4/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuri korvaan. Silloin kun tuota hommaa tein, lyhyessä koulutuksessa opetettiin että asiakkaan "ei" on todellisuudessa vaan kutsu pidempään keskusteluun mielen muuttamiseksi. (En itse ole samaa mieltä, lähinnä tuohon mielipide-eroon työt loppuivatkin).

Vierailija
5/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuri korvaan ja numero estoon.

Vierailija
6/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat ne olla pitää puhelimessakin. Jos ei pysty puhumaan ei kannata vastata. Mutta lyhyesti kiitos ja kuulemiin on ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kolme kertaa EI. Meillä puheluita kuunnellaan, ja myyntipuheen saa lopettaa vasta kolmen ei-sanan/muun vastaavan kieltävän ilmaisun jälkeen.

Vierailija
8/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon heti että minulla on markkinointikielto, hyvää päivänjatkoa ja lyön luurin korvaan. Valitettavasti. Olen siis tehnyt markkinoinnin eston, mutta jostain noita puheluita silti tulee vieläkin. Numerot laitan heti estoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuri korvaan. Silloin kun tuota hommaa tein, lyhyessä koulutuksessa opetettiin että asiakkaan "ei" on todellisuudessa vaan kutsu pidempään keskusteluun mielen muuttamiseksi. (En itse ole samaa mieltä, lähinnä tuohon mielipide-eroon työt loppuivatkin).

Sama. Jonkun aikaa jaksoin vastata kohteliaisuudesta "ei kiitos" kahdesti ja luuri korvaan, nykyään usein suoraan luuri korvaan. Silloin myyjäkin voi suunnata aikansa ja energiansa johonkuhun joka edes saattaa ostaa. Toisaalta siihen aikaan kun lehtimyyjänä soittelin puhelinluetteloa läpi ja viivailin yli, näitä luuri korvaan-tyyppejä ei saanut yliviivata jos ei tullut selkeä ei, vaan piti soittaa uudelleen myöhemmin. Onneksi nykyään voi laittaa eston. Kestin melkein kuukauden siinä duunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi