Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi taivas tuo Natalie Imbruglia on kaunis 44-vuotiaana!

Vierailija
11.02.2020 |

https://images.cdn.vauva.fi/mzrODxxiROva58hPOxXoGmTgw9k=/890x0/smart/va…

Miten voi olla noin kaunis ja hehkeä? Onhan hän ollut nuorempanakin mutta hänessä ei kyllä ole minkäänlaisia ikääntymisen merkkejä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta ihminen näyttää, kun on ikänsä tehnyt luovaa työtä ja pitänyt itsestään huolta. Se on niin yksinkertaista.

Vierailija
42/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Hoffs oli ihan uskomaton 1980-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen mamman näköinen. Vanha akka.

M40

Vierailija
44/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole oikein sanoa ettei mitään "ikääntymisen merkkejä", kyllä hän näyttää aivan selvästi nelikymppiseltä. Mutta hyvin säilyneeltä nelikymppiseltä, joka onkin juuri se pointti. Helppohan se on olla kaunis ja seksikäs nuorena, mutta jos olet sitä vielä 40-50-vuotiaana niin siinä on kyllä jotain ihan omaa taikaa.

Vierailija
45/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie näyttää mielestäni freesimmältä kuin -81 syntynyt kaima Natalie Portman, jolla on hyvin samankaltaiset kasvonpiirteet. Erittäin kauniita naisia molemmat, olen aina ihaillut sekä heidän ulkonäköään että taiteellista lahjakkuuttaan. Charlize Theron on muuten samanikäinen kuin N.I. ja lukeutuu myös ikinuoriin kaunottariin.

Vierailija
46/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa noita silmiä tavallisiksi?

Vierailija
47/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ja sama miesselittäjä kommentoimassa koko ajan. Mene nyt jo takaisin sinne yli laudalle. On todella mautonta mm. sanoa että raskaus rumentaa naista.

Kaikesta huokuu ettei sinulla ole naisystävää vaan tyydyt täällä heitä arvostelemaan.

Lopeta jo.

Vierailija
48/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on samannäköinen ja hänkin on ikäistään paljon nuoremman näköinen ja taatusti luomu.

Vierailija
49/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on uskomaton! Olen nyt lukenut kuinka Sara Sieppi, Miranda Kerr, Margot Robbie, Scarlet Johanssen ja Natalie Imbruglia ovat tavallisen näköisiä.

Yksikään heitä arvosteleva mies ei saisi heistä ketään ja se kai selittääkin nuo kommentit.

Eletään jossain fantasioissa.

Vierailija
50/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kenen kaunottaren kuvan tänne postaa, aina on joku miesselittäjä tai av-mamma selittämässä kuinka taviksen tämöinen tämä nainen on ja kuinka Seinäjoellakin tulee vastaan joka päivä paremman näköisiä.

Buahahaa.

Mutta kun niin asia yleensä on.

Eräskin nainen palvoi Julia Robertsia, koska tämä oli jpkseenkin kaikkea myyta kuin hän itse.

Eityisesti Julian hymyä ja hampaita hän ihaili.

Minustab tällä naisella itsellään oli/on kauniimpi hymy ja hampaat kuin Robertsilla.

Vierailija
51/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen mamman näköinen. Vanha akka.

M40

Suunnilleen sinun ikäisesi ja todennäköisesti miljoona kertaa paremman näköinen!

Vierailija
52/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on uskomaton! Olen nyt lukenut kuinka Sara Sieppi, Miranda Kerr, Margot Robbie, Scarlet Johanssen ja Natalie Imbruglia ovat tavallisen näköisiä.

Yksikään heitä arvosteleva mies ei saisi heistä ketään ja se kai selittääkin nuo kommentit.

No, en minä saisi varmaan Maria Sidiäkään ja sanon häntä kauniiksi.

Vierailija
53/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhtäkään noista mainitsemistasi naisista erityisen kauniina, mutta toisaalta useat muiden mielestä arkipäiväisen tai jopa ruman näköiset naiset ovat minun mielestäni kauniita. Absoluuttista kauneutta ei ole olemassakaan, jokaisella meistä on oma käsitys siitä kuka on kaunis ja kuka ei.

Vierailija
54/54 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi ja sama miesselittäjä kommentoimassa koko ajan. Mene nyt jo takaisin sinne yli laudalle. On todella mautonta mm. sanoa että raskaus rumentaa naista.

Kaikesta huokuu ettei sinulla ole naisystävää vaan tyydyt täällä heitä arvostelemaan.

Lopeta jo.

Entäs sitten, vaikkei olekaan naisystävää? Typerää olettaa, että kaikki miehet sellaisen haluaisivat. Paljon enemmän nautin vapaudesta kuin jostain parisuhteesta. Jos minun mielipiteeni on se, että raskaus rumentaa naista, niin ei se ole yhtään sen väärempi kuin sinunkaan mielipiteesi. Nämä ovat makuasioita, eri ihmiset pitävät erilaisia asioita kauniina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi