Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon yksityisetsivä maksaa joka selvittäisi erään henkilön asuinpaikan..

Vierailija
11.02.2020 |

Koska vainosi minua ja haluaisin tietää onko tajunnut muuttaa kauemmaksi koska en ole vähään aikaan nähnyt tyyppiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit sitten stalkata stalkkeria?

Vierailija
2/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonecta riittää, jos ei ole salainen osoite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain tietää onko muuttanut pois, helpottaisi elämää ja voisi hengittää vapaasti. Fonecta ei kerro mitään. Ap

Vierailija
4/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alvi pitää maksaa.

Vierailija
5/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän alkuhaastattelun jälkeen joko könttäsummaa tai tuntiliksan. Kulut päälle. 

Alkuhaastattelu on puoli tuntia ja maksuton. Asiakas toki itse päättää kumpi.  Kiinteästä summasta saa kyllä takaisin jopa kaiken, jos homma ei etene. 

Tuntipalkasta saa myös takaisin, mutta asia on joustavampi. 

Yleensä aina kyllä asia selviää.  Katsoin yksi päivä tilastoja, niin täysin selvittämättömiksi on jäänyt vain kahdeksan prosenttia toimeksiannoista. 

Vierailija
6/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen vastaa edelleen. 

Jos sulla on nimi tiedossa ja Suomen kansalainen on kyseessä, niin vaikuttaisi korkeintaan parin päivä jutulta. 

Eli lopputaksa olisi noin tonni. 

Vierailija
7/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nopea selvittää itsekin jos sinulla on ap edes hieman tietoja henkilöstä (nimi ja viimeinen tiedossa oleva paikkakunta).

https://dvv.fi/osoitepalvelu

Soitat tänne, kerrot henkilön nimen ja mahdollisesti viimeisimmän tietämäsi paikkakunnan/osoitteen ja voila - siinä on tarvitsemasi tieto jos henkilö ei ole kieltänyt osoitteensa antamista (kuinka moni meistä on, en minä ainakaan).

Vierailija
8/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on nopea selvittää itsekin jos sinulla on ap edes hieman tietoja henkilöstä (nimi ja viimeinen tiedossa oleva paikkakunta).

https://dvv.fi/osoitepalvelu

Soitat tänne, kerrot henkilön nimen ja mahdollisesti viimeisimmän tietämäsi paikkakunnan/osoitteen ja voila - siinä on tarvitsemasi tieto jos henkilö ei ole kieltänyt osoitteensa antamista (kuinka moni meistä on, en minä ainakaan).

Tämä. Nämä tiedot ovat siis väestörekisterikeskuksessa olevia tietoja ei mitään fonecta yms tietoja. Ja jos ei ole erikseen väestörekisterikeskukseen tehnyt osoitteenantokieltoa (tai on saanut esim. turvapäätöksen aikaisemmin jolloin automaattisesti osoite on salattu) niin tuolta saat ap tiedon.

Vierailija
9/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitonen vastaa edelleen. 

Jos sulla on nimi tiedossa ja Suomen kansalainen on kyseessä, niin vaikuttaisi korkeintaan parin päivä jutulta. 

Eli lopputaksa olisi noin tonni. 

Tonni ::::D

Vierailija
10/10 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivillä on kai joku vastuu että esm. pahoinpitelevä asiakas ei löydä uhriaan heidän avulla? Meneekö raha edellä, vai omatunto? Annetaanko salaisetkin tiedot eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme