Paljonko sinulla on asp-tilillä, kauanko olet säästänyt ja mikä summa tavotteena.
Minulla on periaatteessa 1000€, mutta koska asp-tilille laitettuja rahoja ei saa hätätilassa pois, niin on rinnakkaistilillä on 3300€. Vuoden verran säästellyt ja 20k on tavotteena.
Kommentit (11)
5000 e, säästänyt minimisummaa 50 e kuutisen vuotta ja välillä laittanut pari satasta. Tavoitteena ainakin kymppitonni ja nostaa summaa kun asunnon etsiminen muuttuu ajankohtaisemmaksi.
Eikö ne hätätilanteessa saa pois, mutta vain korot menettää?
4500 e on. Vuoden säästänyt. Tavoitteena olis säästää n. 10-20k.
lol pankkien tuotteille. Ihan järjetöntä kuskata rahansa ilmaiseksi pankeille.
Noin 7000, kesällä tulee 2 vuotta kun avasin tilin. Tavoite n. 12 000. Olen pienipalkkainen mutta yllättävän helposti rahaa on saanut säästöön. Lisäksi minulla on pari rahastoa ja säästötili, joten kaikki liikenevä raha ei mene aspille.
Oon säästänyt muistaakseni 5 kk ja tilillä on 858 e. Tavoitteena 11 500 e ja yritetään saada se kasaan 2 v sisään.
Ja samalla 10 vuodessa kertyi osakesalkkuun nollasta 220,000 euroon.
Ja tulot alle 1000e/kk. Välillä oli 4000e koko vuodelta kaikki tulot yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla 10 vuodessa kertyi osakesalkkuun nollasta 220,000 euroon.
Ja tulot alle 1000e/kk. Välillä oli 4000e koko vuodelta kaikki tulot yhteensä.
Miksköhän et ota vaan sitä 30k pois osakkeista ja ota sitä lainaa? Maksat vuokrassa enemmän tuossa ajassa kuin voisit korkoa saada.
13kk säästänyt, 13 000e kasassa. Tavoite se 24 000e kun kaksi vuotta on täynnä. Toki sen jälkeenkin säästö jatkuu ellei mitään mieluisaa tule vastaan. Hyvin onnistuu säästäminen matalapalkka-alalla kun elää pienesti :)
26kk säästänyt, 10600 €
Aloitin säästämisen aivan liian myöhään, vasta 26-vuotiaana
Mulla on kymppitonni, säästellyt noin 8 vuotta mut vasta syksyllä laitoin ekan kerran itse rahaa, sitä ennen niin että iskä laittoi 135 euroa kuussa (oon nyt 25v ja vanhemmat halus silloin aikanaan tuon perustaa). Nyt kun alkaa palkkatuloja olemaan niin itsekin pystynyt pari tonnia laittamaan