Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivun siirtyminen ihmiseltä toiselle, onko joku kokenut tällaisia?

Vierailija
11.02.2020 |

Niin, mulla oli pitkä avioliitto ja siinä naurettiin välillä kun meidän säryt ja jomotukset siirtyi toiselle, kun toinen parani, en sitä silloin aatellu mitenkään ihmeemmin. Lähinnä aattelin, että onpa jännää sattumaa tai että ollaampas nyt kovin symbioosissa. Nyt sitten oon tapaillu miestä, kellä viime kerralla oli kolme erillistä vaivaa ja mulla on nyt ne kaikki!!! Ja ne on sellaisia, joita mulla ei oo ollu aiemmin. On tän kaverin kanssa jännä yhteys, vaikka ei olla tunnettu kauan, välillä tuntuu, että jotenkin tajuan kauempaakin mitä hän aatteleekin. Mutta millä hiton systeemillä nää vaivat oikein siirtyy? Eikä siis ollu mitään tarttuvaa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmeni työpaikalla samaa.  Syynä vaaralliset työolot. Niissä oli säästetty.

Vierailija
2/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tapahtuu aika paljon, mutta ei se mikään tavoitetila ole kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

little green god of agony

Vierailija
4/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaateille tavallista. Pystyt kokemana toisen ihmisen fyysiset ja henkiset kivut aivan kuin ne olisi omiasi.  Kyllä siitä kouluttamalla itsensä eroon pääsee, siis tavasta poimia ja pitää toisten ihmisten kipuja. Kokenut empaatti osaa luovuttaa ne pois kohtaamisen jälkeen, koska eihän ne ole hänen omiaan vaan sen toisen. Oppii myös olemaan vastaanottamatta toisen tiloja. Pitää ymmärtää tehdä pesäero muiden ihmisten ja itsensä välillä ettei mene läheisriippuvuuden puolelle.

Vierailija
5/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaan hoitoalalla aiemmin, mutta uuvuin täysin. Siis työpäivien jälkeen olin aivan katki, vaikka pidin työstäni ja varmaan olinkin ihan hyvä hoitaja. Silloin olin myös aina kipeä ja jotenkin hyvin hyvin rasittunut. Vaihdoin siis alaa henkisesti kevyempään asiakaspalvelutyöhön ja on sitten tullut elämääni muutakin kuin työ. Satunnaisissa kohtaamisissa en ime itseeni tunnetiloja ja saan voimaa tapaamisista enemmän kuin väsyn.

Mutta jännä, että ei oo sitten niin harvinaista, koska kyllähän mä oon ihmeissäni ollu. Ja meillä on tämän miehen kanssa muitakin sattumia ollu nykyisyydessä ja menneisyydessä. Eikä oo muiden kanssa tällaisia tullu, paitsi avioliitossa missä olin 20 vuotta. Oispa kiva tietää millaisia fiiliksiä minä hänessä aiheutan, mutta ei olla vielä niin läheisiä, että lähtisin kyselemään, selvinnee ajallaan nekin. Ja aistin ettei hän vielä edes tiedä mitä tuntee, koska kaikki on niin ristiriitaista :)

Ap

Vierailija
6/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty katsomaan "Hauskoja" (mikä nimi!) kotivideoita. Niissä kun on usein tapaturmia ja minä koen niistä fyysistä kipua itsekin.

Vierailija
8/8 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku haukottelee alkaa toistakin haukotuttamaan, sama efekti. Jotkut ovat herkempiä tuntemaan muiden tunnetiloja kuten kipua jne. eläimet tästä hyvänä esimerkkinä ovat useinkin hyvinkin herkkiä muiden eri tunnetiloille jotkut puhuvat energioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän