Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miksi arvostat ystävääsi

Vierailija
10.02.2020 |

Kun ystävänpäiväkin jo kolkuttelee :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on aina ystävällinen tietenkin!

Vierailija
2/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ystävä on tukenani elämän iloissa ja suruissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on höpönassu <3

Vierailija
4/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antaa minun olla juuri oma itseni arvostelematta minua, valintojani tai unelmiani.

Vierailija
5/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että ystävä on tukenani elämän iloissa ja suruissa.

Suruissa mukana olevia on aika vähän nykyään. Eilen taisi olla joku lehtijuttu aiheesta.

Vierailija
6/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kuuntelija, mielenkiintoinen keskustelija, hulvaton huumorintaju, ollut aina elämässäni vauva-ajoista asti, jaksaa tsempata sekä uskoa minuun, leffafriikki, kirjahullu ja kasvattanut mukavat tyttäret. Ehkä joskus liian pidättyväinen sanoissaan ja pitämään puolensa ihmisten kanssa, mutta siinä minä tulen sitten häntä vastaan. 

Uskon, että  jos hän kuolee ennen minua kuolen minäkin henkisesti. Hän on minulle kuin sisar ja olen valtavan kiitollinen hänestä joka päivä. Ehkä säälittävästi sanottu, mutta ystävyytemme on ainutlaatuinen ja se on ihan vitsikin suvussamme. Että aha, Marxin sisarukset  taas koolla. Emme kuitenkaan sulje muita pois "piiristämme", vaan yhteinen huumorintaju vetää sitten muutkin mukaan. Se on myös tärkeää meille.

Jajoo, olen muistanut kortilla ja pienellä lahjalla. Jotakin lukemista tietenkin.

Vierailija
7/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava kuuntelija, mielenkiintoinen keskustelija, hulvaton huumorintaju, ollut aina elämässäni vauva-ajoista asti, jaksaa tsempata sekä uskoa minuun, leffafriikki, kirjahullu ja kasvattanut mukavat tyttäret. Ehkä joskus liian pidättyväinen sanoissaan ja pitämään puolensa ihmisten kanssa, mutta siinä minä tulen sitten häntä vastaan. 

Uskon, että  jos hän kuolee ennen minua kuolen minäkin henkisesti. Hän on minulle kuin sisar ja olen valtavan kiitollinen hänestä joka päivä. Ehkä säälittävästi sanottu, mutta ystävyytemme on ainutlaatuinen ja se on ihan vitsikin suvussamme. Että aha, Marxin sisarukset  taas koolla. Emme kuitenkaan sulje muita pois "piiristämme", vaan yhteinen huumorintaju vetää sitten muutkin mukaan. Se on myös tärkeää meille.

Jajoo, olen muistanut kortilla ja pienellä lahjalla. Jotakin lukemista tietenkin.

<3

Vierailija
8/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävyyden on voinut myös kadottaa, jos ei ole joko kyennyt, ymmärtänyt tai ehtinyt olla ystävän tukena silloin, kun hän olisi sitä tarvinnut."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/049dd837-f357-41df-9791-c2f82…

Tässä kiteytyy se miksi ystävyys joko säilyy tai katkeaa.

Vierailija
9/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä pitkään ja vastaan, että yhdessä jaettu aika.

Vierailija
10/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ymmärtää, kuuntelee ja tukee. Hän pystyy kuitenkin sanomaan minulle asiat suoraan. Käyttäydyin nuorempana joskus tosi lapsellisesti, mutta ystäväni puhui minulle järkeä.

Vierailija
11/11 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kuuntelee. Hän hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Hän on luotettava. Hän haastaa ajattelemaan ja tuo uusia näkökulmia, jotka hyödyttää minua. Hän pitää puoliani.