Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tämmöinen vatsatauti on? :o

Tarhatäti
10.02.2020 |

Oon tarhassa töissä ja siellä jyllää nyt vatsatauti. Mulla siis oli se viikonloppuna mut todella oudosti eteni ja etenee edelleen. Ke illalla yhtäkkiä tuntui, että vatsa turpoaa ja vähän sattuu, 5 min sisään oksensin. Sen jälkee olo hyvä, torstaina ei ollut mitään oireita. Perjantaina vähän vatsa kiersi ja olikin sitten löysällä, mutta muita oireita ei ollut. En säikähtänyt siitä, koska mulla vatsa oireilee tyyliin joka viikko. Epäilin kuitenkin, että jotain on alkamassa. Pe-la aamuyöllä sitten alkoi vessassa juokseminen, varmaan 7-8 kertaa ripuli, kahdella kerralla oksennus samaaan aikaan. Vesilasillinenkin tuli vielä aamulla ylös. Sitten nukuin lähes kolmeen iltapäivällä, eikä mitään merkkiä mistään taudista sen jälkeen. Ei myöskään sunnuntaina. Vatsa toimi normaalisti. Ja nyt tänään maanantaina töissä turposi vatsa, ja alkoi ripuli. Nyt en tiedä tuliko tauti uudestaan vai eikö se koskaan lähtenyt pois. Vointi on ihan hyvä toisin kuin silloin pe-la yöllä. Miten voi kaksi päivää olo olla hyvä ja vatsa toimia normisti ja sitten uudestaan alkaa oireet, muutenkin se keskiviikon äkillinen oksennus ja perjantain löysä vatsa viittaa siihen, että tauti on ollut sieltä asti. Eikö nää yleensä ala äkillisesti eikä mene välissä pois tällä tavoin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin tuommoisesta, kuulostaa oudolta.

Vierailija
2/2 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mulla ja mun miehellä molemmilla oli just viikko sitten tällaista, että vuorokauden on ihan normi, ja sit taas... tosin meillä ei ollut oksentelua, vaan pelkkä ripuli. Onneksi vaikuttaa nyt lähteneen lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla