Miksei minua oteta töihin?
Minulla ei ole koulutusta ja kokemusta, mutta ovat muutkin samassa tilanteessa saaneet sen ensimmäisen työpaikkansa. Hommia olen hakenut alalta kuin alalta, vakituista ja osa-aikaista yms.
Itselle ei ole väliä pyörittelenkö rahoja, pesenkö vessaa, ladonko tavaroita tmv.
Teen CV:n ja saatekirjeen, kirjoittelen kuvauksiin mitä kuuluukin, täytän hakemukset ja laadin lomakkeet paikkakohtaisesti. Haen siis tosissani. Mutta aina sama vastaus ja se on ei.
Mitä teen väärin? Ja nyt saa sanoa suoraan.
Kommentit (5)
Minkälainen ulkonäkö on? Se voi olla yllättävän olennainen nykyaikana ja syy, jota ei voi sanoa ääneen.
Riippuu sun iäsästäsi ja just siitä, kun et ole ollut töissä.
Hakeudu vaikka jollekin kurssille, jossa on harjoittelujaksoja ja saat tuntumaa työelämään.
En itsekään ottaisi yrittäjänä töihin henkilöä, jolla ei mitään kokemusta mistään töistä. Ei edes kesätöistä kouluaikoina.
Aloita jostain vukrafirmasta, saat kokemusta.
Minkä ikäinen olet? Ymmärrän miksei sinua palkata jos olet esim. yli kolmekymppinen ilman mitään koulutusta ja aiempaa työkokemusta.
Sama on mulla, mutta mulla on sentään koulutus ja kokemusta alalta. Ärsyttää olla viikon töissä ja hups vaan, potkut tuli(oikeaa syytä ei kerrota vaikka kysyisikin. Aina vaan vedotaan koeaikaan.) Ei innosta hakea mihinkään.