Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsahädän voimakas kasvu juuri ennen vessaa?

Vierailija
10.02.2020 |

Onko tätä ylipäätään muilla? Vai olenko ainoa, kenellä joskus kova pissahätä muuttuu _todella_ (siis sietämättömän) kovaksi vähän ennen kuin on pääsemässä vessaan? Tätä ei esiinny silloin kun hätä on lievä, ainoastaan kun rakko on oikeasti täynnä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanpohjalihakset

Vierailija
2/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on ihan psykologinen juttu, aivot yrittää kertoo et mee vessaan, jos on jo melkeen siellä. En muista miten toi juttu tarkalleen meni, mut kuitenkin. Ihan normaalia siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tätä virtsatieinfektion aikaan.

Vierailija
4/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy sama, olisko joku psykologinen juttu. Vähän samaan tapaan, kuin loukkaantunut, joka menettää tajuntansa heti kun ambulanssi tulee.

Vierailija
5/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tätä harjoittaa/lieventää millään? Minulla se on oikeasti niin voimakas että aiheuttaa jo ihan ongelmia. -ap

Vierailija
6/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tätä harjoittaa/lieventää millään? Minulla se on oikeasti niin voimakas että aiheuttaa jo ihan ongelmia. -ap

no onpa ongelma jos joutuu vähä aikaa oottaa pääsyä..

Vierailija
7/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Joskus valahtaa punttiin kun aivot jo luulevat että oon pöntöllä kun oon vasta avaamas vyötä..

Vierailija
8/8 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat ehdollistaa rakkoa siihen, että et mene vessaan heti "kun on pakko", jos hätä on iskenyt ihan kirkkaalta taivaalta. Aito todella kova pissahätä on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme