Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömyys ja lihominen

Vierailija
10.02.2020 |

Työttömyyden pahin puoli on se, että kotona tekee koko ajan mieli puputtaa jotain. Aina kun saa jonkun pienenkin homman tehtyä keittää kahvit ja ottaa keksiä tai menee karkkipussille. Kun ei ole mitään tekemistä, katselee Netflixiä ja ahmii jotain mitä sattuu kaapista löytymään. Puolessa vuodessa on kiloja tullut 5. Ahdistaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastainen kokemus. Rahattomuus ja jatkuva pelko karenssista ja ahdistus siitä saako mitään töitä aiheuttaa rajua laihtumista.

Vierailija
2/4 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työttömyyden antama rauha tuo hyvän fiiliksen vaikka pitää parin päivän paasto ja vain lueskella kirjoja tai katsoa videoita.

Pätkätyön stressi ja huonot yöunet ja jatkuva korkea syke vie voimat. Monesti pätkätöiden aikana alkaa juomaan alkoholia että saisi unta ja pääsisi pois työstä johtuvista negatiivista ajatuksista. Tulee myös syötyä huonosti. Ei ole koskaan aikaa käydä lenkillä ja kun käy niin sykkeet on jo valmiiksi niin koholla että palautuminen ei onnistu. Yöunet heikkenee entisestään. Heräilee kesken aamuyön vaikka voisi nukkua vielä tunnin tai pari.

Kaikki vain muutaman huntin takia. Muutaman huntin enemmän mitä työttömänäkin saisi.

Aina tulee kymmenen kiloa lisää ja kunto rosahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä käynti kylläkin lisää kulutusta. Itse olen aina nälkäisenä töissä. Ei ole aikaa syödäkään ja tauot on olemattomat. Töiden jälkeen tulee syötyä ihan kamalasti että nukahtaa.

Näin minulla että lohtusyöminen lisääntyy. Ja vähenee työttömänä.

Työttömänä voi miettiä tarkkaan rahat mitkä käyttää ruokaan. Töissä ollessa tulee tuhlattua kaikkeen roskaan.

Vierailija
4/4 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä olen terveempi ja laihempi kuin koskaan. Ei ole varaa syödä ulkona niin paljon ja liikun joka paikkaan kävellen, joten kilot alkoivat karisemaan. Kuka sulle sitä karkkia ja keksiä sinne kotiin ostaa?