Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsemurha ulkomailla

Vierailija
10.02.2020 |

Oon päättänyt tappaa itseni, joten varasin lennot ja hotellin Berliiniin ja aion viettää viimeisen viikkoni siellä. Onko ideoita mitä kannattaisi tehdä viimeisen viikon aikana?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa.

Vierailija
2/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit juuri Berliinin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää, juokaa, naikaa - viikko aikaa.

Vierailija
4/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele muitakin liittymään seuraksesi, vetoa ilmastoon!

Vierailija
5/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sinua auttaa, mutta itsellä oli joskus ajatus, että lähtisin Usaan ja hyppäisin siellä joltain sillalta alas. Ehkä silti turha matkustaa niin kauas ja toki toivon, että sinäkin vielä perut päätöksesi.

Vierailija
6/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Berliinissä, mutta olen aina halunnut käydä siellä

Vierailija
7/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin primarkissa! Mutta ehkä sä et enää tarvi sieltä mitään, vaikka halvalla lähtis...

Vierailija
8/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on paska maa. Parasta mitä siellä voi tosiaan tehdä on tappaa itsensä.

Vierailija
9/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huijaa pedof i i l e j ä ja muita r a i s k a a j ia ja tapa ne. Voit ainakin kuollessasi todeta että jätit maailman hieman paremmaksi paikaksi.

Vierailija
10/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapa itseäsi. Hae apua.

Vierailija
11/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ruumiisi joudutaan kuljettamaan takaisin ja kaikkea mahdollista hässäkkää...joo älä tee sitä. Mutta lähde kuitenkin vaan maailmaa katselemaan niin saat jotain uutta näkökulmaa elämääsi.

Vierailija
12/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa päädyin itsemurhaan raiskauksen takia. Tosin raiskaus on oma syy, koska olin niin tyhmä. Jokatapauksessa tuo yksi känni-ilta pilasi elämän.

Vierailija
13/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa päädyin itsemurhaan raiskauksen takia. Tosin raiskaus on oma syy, koska olin niin tyhmä. Jokatapauksessa tuo yksi känni-ilta pilasi elämän.

Ystävä hyvä, tarvitset paljon apua ja tukea. Soitapa heti huomenaamulla terkkariin, niin pääset alkuun. Etkä sinä ole syyllinen! Halaus ja voimia sulle! 🧡

Vierailija
14/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet voinut olla varomaton alkoholin takia, mutta varsinainen syyllinen on raiskaaja.

Oletko hakenut apua tähän ongelmaan.

Raiskattu nainen ei ole pilalla, tai huono. Älä tapa itseäsi.

Et maininnut oletko nainen vai  mies, mutta sama pätee molemmissa tapauksissa.

Vierailija
15/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet voinut olla varomaton alkoholin takia, mutta varsinainen syyllinen on raiskaaja.

En ollut vain varomaton, mutta helvetin tyhmä. En voi selittää omaa tyhmyyttäni itselleni ollenkaan, enkä voi antaa tuota itselleni anteeksi

Vierailija
16/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu päätös. Muistele muitakin bucket list-asioita, joita olet joskus halunnut tehdä. Nyt on tilaisuutesi, käytä se hyödyksi.

Vierailija
17/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisipuhelin päivystää numerossa 09 2525 0111 suomen kielellä 24/7.

Oletko vaikeassa elämäntilanteessa tai kokenut järkyttävän tapahtuman? Onko elämäsi juuri muuttunut ja tuntuuko se ylivoimaiselta? Koetko, ettet jaksa enää yksin huolen tai murheen kanssa? Onko sinulla itsetuhoisia ajatuksia?

Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti. Puhelimessa vastaavat kriisityön ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset ympäri Suomea.

Vierailija
18/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut vain varomaton, mutta helvetin tyhmä. En voi selittää omaa tyhmyyttäni itselleni ollenkaan, enkä voi antaa tuota itselleni anteeksi

Tyhmyyksiä tekevät kaikki, niistä voi ottaa opiksi. Sinä olet liian ankara itsellesi, asiasta johon on muitakin vaikuttavia tekijöitä kuin vain sinä, raiskaaja on syyllinen, et sinä.

Vierailija
19/36 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on rahaa, lähde vaikka 6kk road tripille Australiaan.

Vierailija
20/36 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion t*pp@@ itseni ulkomailla, kävelemällä mereen sen jälkeen kun olen vetänyt tarpeeksi lääkkeitä ja viiniä. Rajojen aukaisua odotellessa..