Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aleksi13 lopettaa Aleksanterinkadulla! Suomlainen prisma-kansa SAISI HÄVETÄ prisma- ja cittariretkujaan!!!

Vierailija
10.02.2020 |

Kyllä hävettää suomalaisten puolesta. Ostetaan Kiina-vaatetta prismoista ja sittareista. HÄVETKÄÄ!!! Ei ole kohta enää yhtään virallista suomalaista vaatekauppaa jäljellä. HÄVETKÄÄ!!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä Aleksi on, venäläinen?

Vierailija
2/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy yleensä hyviä vaatteita kohtuuhintaan. Mutten ihmettele lopettamista. Henkilökunta on töykeää kyseisessä putiikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kiinapaskaa siellä A13:ssa on. Vähän kalliimpaa vaan. En häpeä, en käy missään mainitsemissasi kaupoissa vaateostoksilla.

Vierailija
4/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt hävettää. En tiedä edes missä se on.

Vierailija
6/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä alet?

Vierailija
7/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea ylihinnoiteltu kauppa ja ylimielinen palvelu.

Vierailija
8/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nehän lopettavat viime tiedon mukaan siitä syystä, että vuokraa ollaan nostamassa kohtuuttomasti, ja neuvottelut eivät tuottaneet tulosta. Sama syy kuin legendaarisella Ajatar-liikkeellä joka sulki hiljattain. Ja Mikonkadun Intersport. 

Ahneus vie näitä liikkeitä ahdinkoon eikä mikään muu.

Vierailija
9/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta Prismasta olen ylpeä.

Häpeän Ikeasta ja H & M stä ja Lidlistä ostettuja halpistavaroita.

Kotimaisuus kunniaan, jos halutaan että hyvinvointivaltiomme ja ilmainen koulutus säilyy. Tarvitsemme suomalaisia firmoja jotka maksavat liikevoitoista verot Suomeen.

Vierailija
10/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nettikaupasta ostan eniten vaatteita.

Vierailija
11/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan yksi takki tuolta. Muistan kun joskus paljon nuorempana tahdoin vaan sen tietyn ylikalliin ( laatuunsa nähden) takin ja maksoin siitä 160 euroa ja en vieläkään käsitä miten oli niin kallis. Ei edes mikään untuvatakki. Toisaalta olen pitänyt sitä paljon ja käytän edelleen joten ihan kestävä ollut.

Vierailija
12/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Tykkään paikasta, oon käynyt siellä niin kauan kuin muistan suunnilleen. Muistanpa myös ajan kun siellä myytiin kosmetiikkaa mm. Chanelin hajuvesiä, joita piti aina käydä haistelemassa. Meneeköhän koko firma konkkaan, toivottavasti ei. Ja minä muuten tällaisena täti-ihmisenä ostan vaatteeni oikeista kaupoista, en netistä (sieltä ostan jotain muuta kyllä...).

Vierailija
13/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla mietin ohikulkiessa, että miten tuokin mitäänsanomattomia vaatteita myyvä kauppa on vieläkin pystyssä keskustan parhaalla paikalla. Niin muinaismuisto 2000-luvun alusta.

Vierailija
14/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei ole rahaa mihinkään, kun oli pakko hankkia töiden takia auto ja hallitus kaikessa viisaudessaan on korottanut bensaveroa ym. viime vuosina reippaasti. 

Vierailija
15/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun molemmat Aleksit lopettivat jo muutama vuosi sitten ja silloin kyllä harmittelin asiaa, kun olin niissä tykännyt käydä ja löytänyt usein itselleni vaatteita.

Vierailija
16/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassahan ne Aleksi13 rytkytkin on valmistettu.

Vierailija
17/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta marketeista vaatteitani, enkä sen puoleen Aleksiltakaan, harvemmin suomalaisista vaatekaupoista ylipäätään. Syynä tähän on:

1) Mallit ja värit eivät ole makuuni

2) Laatu on suurimmalta osin huonoa (tarkoitan erityisesti materiaaleja)

3) Hinnat ovat naurettavia 

En osta mitään merkkivaatteita myöskään, vaan ostan luonnonkuiduista valmistettuja vähän erilaisen näköisiä vaatteita eri nettikaupoista, yleensä ale-aikaan. 

Mielestäni toimintatavassani ei ole mitään hävettävää. Jos suomalainen vaatekaupan tarjonta on mitä on, asiakas äänestää - tiedät kyllä miten tämä toimii. 

N50

Vierailija
18/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella tämä lähti jo vuosia sitten. Sääli sillä siellä oli kivoja vaatteita kuten Hgin myymälässäkin. Mutta toisaalta Treella kukaan ei välitä pukeutumisesta joten ei kai ollut asiakkaitakaan.

Vierailija
19/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nettikauppa niitä vaateliikkeitä tappaa. Toivottavasti kuolee myös H & M ja Kappahl. Tulisipa suomalainen Seppälä takaisin.

Vierailija
20/29 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ton Helsingin Aleksi13 iso ongelma on ollut ne tilat, katutasossa pieni mitäänsanomaton sivuovi ja jotain talvitakkeja ikkunassa, kaikki kunnon tuotteet kuten kengät kerroksissa. Ei ole houkutellut yhtään kävijöitä.