Eipä ero Valtteri Bottasta paljon paina
Kommentit (53)
Ero huonosta suhteesta on voimaannuttanut Valtterin.
Miksi painaisi? Hänellähän on uusi mirkku kainalossa, ollut varmaan jo kauan sitten rakastunut häneen.
Jotenkin ällö ukko ja veemäisen näköinen.
Mitä sitä suremaan, jos eivät edes kahteen vuoteen asuneet yhdessä. Kyllä siinä erkaantuu ja vieraantuu toisesta.
Harvemmin se ero sitä painaa joka tahtoi erota.
Hänhän on vastarakastunut. Onnensa kukkuloilla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi painaisi? Hänellähän on uusi mirkku kainalossa, ollut varmaan jo kauan sitten rakastunut häneen.
Näin, ja pääsipä eroon golddiggeristä, jonka ylläpitoon ja etenkin hevostensa ylläpitoon meni sievoisia summia varmasti Valtterin lompakosta. Mitähän tälle exälle nykyään kuuluu, onkohan vielä varaa harrastaa ratsastusta entisessä mittakaavassa? Enpä usko.
Avioliitto painoi Bootasta. Ero näyttää olevan helpotus.
Kyllä sitä kaikkien pitäisi kökkiä aviossa hautaan saakka, oli onnellinen tai ei. Törkeää tuommoinen elämästä nauttiminen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ällö ukko ja veemäisen näköinen.
Eipä ole sulle tyrkyllä,eikä ole fiksua,mennä hen.kohtaisuuksiin
Eikä avioerossa ole mitään "suruaikaa".
Käyköhän nuo nyt Suomessa ollessaan Valtterin vanhempia tapaamassa. Valtterin äiti asustelee meidän naapurustossa, mutta enpä ole koskaan Valtteria täällä päin nähnyt. Ei taida olla äitinsä kanssa kovin läheinen. Joissain haastiksissa se on maininnut käyvänsä Nastolassa isänsä luona aina silloin tällöin, mutta äidistään ei ole tainnut puhua mitään.
Miksiköhän menivät edes naimisiin kun eivät ikinä muuttaneet saman katon alle
Todella outo ajattelutapa että eron pitäisi jotenkin painaa enää tässä vaiheessa ja varsinkaan jos ei olla yhdessäkään koskaan asuttu. Itse olin erotessani niin helpottunut että hymyilin hulluna kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikä avioerossa ole mitään "suruaikaa".
Suruaika = avioliitto.
Bottaksen tapauksessa voi ihan itse laskea kuka otti avioeron eli kuka siitä sitten myös stressaa ja kuka ei. Se ei välttis ollut nainen.
Jos se on ollut nuorimies pari vuotta ilman vaki-toosaa, niin kyllähän se nyt on mukavaa!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Todella outo ajattelutapa että eron pitäisi jotenkin painaa enää tässä vaiheessa ja varsinkaan jos ei olla yhdessäkään koskaan asuttu. Itse olin erotessani niin helpottunut että hymyilin hulluna kuukausikaupalla.
Olikohan sun valintas mennyt ihan nappiin ?
Zinc
Ihmettelen hieman ettei tuo uusi nainen ole missin tai mallin näköinen mutta ihan virkistävää näin. Eiväthän miehet nyt muutenkaan mitään sure, uutta putkeen vaan.
So what?