3v käy jääkaapilla ja jättää oven auki!
nytkin oli tunnin ovi auki. vakavaa näillä helteillä? lukko oveen?
Kommentit (11)
kun sanotaan ovi kiinni, niin ovi menee kiinni.
tällä kertaa oli salaperäisesti onnistunut jossain välissä käydä kurkkimassa siellä, kun just oltiin se tytön jäljiltä suljettu, ja sen jälkeen lähdettiin kauppaan. oli jäänyt siis kuitenkin vielä kauppareissun ajaksi auki..!
Meillä ei 3v vielä ainakaan päätä itse syömisiään, joten ei mitään asiaa jääkaapille! Kertoiskohan siitä et teidänkin 3v on vielä liian nuori siihen? Eiköhän jääkaapilla ole riittävän vanha käymään sit kun ymmärtää sulkea ovetkin.
Sitten ollaan monet kerrat huomattu että pakastimen yläovi onkin jäänyt auki, joskus on ollut aika kauankin auki ikävin seurauksin. Yläovi aukeaa kun alaoven " paiskaa" liian kovaa kiinni, eikä sitä aina huomaa, näin on käynyt meille aikuisillekin joskus. (Sama myös jää-viileäkaapissa.)
Vierailija:
Meillä ei 3v vielä ainakaan päätä itse syömisiään, joten ei mitään asiaa jääkaapille! Kertoiskohan siitä et teidänkin 3v on vielä liian nuori siihen? Eiköhän jääkaapilla ole riittävän vanha käymään sit kun ymmärtää sulkea ovetkin.
Tästä aiheesta oli aikoinaan keskustelua. Minä sanoin, että meillä aikuiset vain saa käydä jääkaapilla, ja hyvä ettei av-mammat jo olleet soittamassa lastensuojeluun...
Näin tällä palstalla.
kehu oikein ylenpalttisesti. Sen jälkeen meidän tyttö tuli aina sanomaan, että -Äiti, nyt minä muistin laittaa oven kiinni! vaikkei kukaan edes tiennyt, että hän on käynyt jääkaapilla. Ja aina täytyisi muistaa sanoa, että miten hyvämuistinen-taitava-hieno hän onkaan. Tepsii muuten moneen muuhunkin asiaan!
Eivät joudu odottamaan aikuisikää, voisi olla vähän nälkäistä väkeä kotona kun tullaan töistä jos eivät itse saisi mennä jääkaapille. Kuopuskin (2v11kk) osaa itse hakea pyynnöstä esim. maitopurkin jääkaapista. Mutta ei hän siellä sitten turhaan roikukaan, kun joskus saa luvalla käydä.
Vierailija:
Tästä aiheesta oli aikoinaan keskustelua. Minä sanoin, että meillä aikuiset vain saa käydä jääkaapilla, ja hyvä ettei av-mammat jo olleet soittamassa lastensuojeluun...
Näin tällä palstalla.
Kyllä lapsikin oppii että hieno juttu, kun iskältäkin lentää mäiskä... Khäh kjäh hänhhäää...AV Rulez!
Kyllä me on kehuttu aina kun laittaa oven kiinni, toruttu jos menee omin luvin ja varsinkin jos jättää oven auki.
ap
Täällä 2v on vähän liiankin tarkka siitä että ovet kiinni. Heti se huomaa jos on auki ja työntää kaikki ovet kiinni.
ottako makkaraa ja jugurttia sieltä?