Esikoisella tyttöystävä joka ei ihan nappaa
Ekasta avioiliitosta minulla on 18v poika, nyt olen toisessa avioliitossa josta minulla 6kk ja 2v tytöt. Ongelmana on että 18v poikani tyttöystävä( kolmas) on outo. Ei yhtään sosiaalinen, keskeyttänyt opintonsa ja hiippailee kun ovt meillä. Ollan yritetty yhteisiä ruokahetkiä, laivareissuja jne. Ihan sama meno jatkuu - edelliset tyttöystävät olleet sosiaalisia ja auttavaisia. Miten ratkoisitte tilannetta / tyttöystävä 20v.
Kommentit (12)
No anna hänen olla. Ette te hänen kanssaan seurustele, vaan poikasi. Ymmärrän että harmittaa, ettet saanut hänestä kaveria, mutta ei kaikkien kanssa kemiat kohtaa. Äitinä sulla ei oo oikein vaihtoehtoja kuin tulla toimeen ja antaa poikasi elää omaa elämäänsä.
Jos et pidä siitä että tyttö käy teillä, mikset patistele jo poikaasi omilleen?
Jos hän on poikasi sydämen valittu, niin mielestäni sinun tulisi yrittää hyväksyä hänet ja tukea heitä. Eiväthän epäsosiaalisuus ja hiippaileminen ole niin pahoja asioita. Ehkä tyttöystävä rohkaistuu ajan myötä? Ehkä hänellä on suunnitelmissa aloittaa uudet opinnot jossain vaiheessa, 20-v. on vielä nuori.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eiköhän se tyttöystävä numero 4 sieltä jossain vaiheessa tule, ja jos ei tule, se ei ole sinun asiasi.
En minäkään haluaisi lähteä tuntemattomien pikkulasten kanssa laivalle kuten en poikaystävän äidinkään kanssa, vaikka sinne ei vielä ilman valvojaa tuossa iässä taida päästäkään.
Ei kuulu sulle millään tavalla. Poikasi on jo täysi-ikäinen. Älä puutu muiden asioihin. Poika valitsee juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa, vaikka miespuolisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle millään tavalla. Poikasi on jo täysi-ikäinen. Älä puutu muiden asioihin. Poika valitsee juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa, vaikka miespuolisen.
No aika harva mies pääsee oikeasti valitsemaan
Hyväksytte hänet sellaisena kuin hän on. Pitäisikö hänen teidän takia muuttaa persoonansa, että kelpaisi? Uskomatonta.
Jos poikanne jää tytön kanssa yhteen, menee ehkä naimisiin joskus ja saavat ehkä perheen lisäystä, saat alusta saakka teille huonot välit. Minulle kävi näin, jostain syystä anoppi ei ikinä ole tykännyt minusta vaikken ole hänelle ikinä mitään pahaa tehnyt tai sanonut. Olen vain hänen mystisellä mittapuullaan vääränlainen. Tämä hylkimiseni on vaikuttanut myös lapsiemme elämään kylmänkiskoisena mummina. Ikävää kaikin puolin.
Sun kaltaisten ihmisten takia mulla on kammo anoppeja kohtaan. Ex-anoppi oli juuri noin ahdasmielinen ajatusmaailmaltaan. T. Ujo ja hiljainen joka näiden puolien takia tyrmättiin täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika harva mies pääsee oikeasti valitsemaan
No höpö höpö. Minut ja usean siskoni miehet ovat kyllå ihan itse meidät kaikki ns valinneet ja omaksi ottaneet.
Eräälläkin ystävällä ja tutulla miehet on nimenomaan itse iskeneet silmänså mielitiettyihinså ja valloittaneet nämä puolisoikseen.
Se vaatii mieheltå hiukan uskallusta. Uli-ulina muut miehet korjaa potit ulin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen ja en ole saanut pojuydeä.
Mene ylikseltä hakemaan. Siellä on ihan valittavaksi asti.
Mä puhuisin suoraan pojan kanssa, sillä jos tää tyttö on selvästi eri tyyppiä kuin aiemmat, niin on mahdollista että tää tapaus on pelkkä "laastari", mikä ei ole tyttöä kohtaan reilua. Lisäksi ottaisin selvää onko tuolla tytöllä todella luonne mikä aiheuttaa käytöksen vai onko kyseessä päihteet, jolloin seura ei todellakaan ole hyväksi.
Poikasi on hänet nyt valinnut, kohtele ystävällisesti ja anna hänen olla sellainen kuin on. En yrittäisi väkisin sosialisoida tai järjestää kaikenlaista. Ehkä tyttö on ujo ja hitaasti lämpenevä, ja hänestä kuoriutuu ihan mukava kunhan tulette tutummiksi.