Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokit tv-sarjat

Vierailija
09.02.2020 |

Yksi ylitse muiden tulee mieleen: FRENDIT! Olen aina vihannut tätä sarjaa ja pahinta että sitä uusitaan koko ajan. Siltä ainakin tuntuu ja sitä tehtiin 10 vuotta eli uusimista piisaa. Ne kaikki tähdet näyttävätkin niin ärsyttäviltä. Toinen on Beverly Hills 90120. Veetutti kun 90-luvun alussa jokainen Suosikki täynnä tätä. Samoin että pelkkä tähtien naamojen näkeminen (Shannen Dohertya ehkä lukuun-ottamatta) riipii. Kolmas Ally McBeal, jota jopa katsoin mielelläni alussa mutta kohta en voinut sietää.

Kommentit (463)

Vierailija
301/463 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on vajonnut niin alas. 21 vuotta sitten sarja oli nykyistä laadukkaammin tehty ja oikeasti hyvä. Näyttelijätkin oli kohtalaisia. Ei hyviä, mutta uskottavampia kuin nykyään (tosin olin itse silloin 10-vuotias, niin sekin voi vaikuttaa).

Nykyään en pysty katsomaan sitä sarjaa koska se on yksinkertaisesti niin kamala. Ennen seksikohtaukset loppui siihen, kun pari suuteli kiihkeästi. Nykyään näytetään aivan liikaa. Vahingossa satuin näkemään kohtauksen, jossa Ismo antoi suuseksiä saunassa naisystävälleen. Näky ei lähde verkkokalvoiltani varmaan ikinä. Miksi mauttomasta sarjasta pitää tehdä entistä mauttomampi? Yritetäänkö seksillä saada lisää katsojia? Mun mielikuvissa sarjaa katsoo lähinnä mun porukoiden ja anopin ikäiset ihmiset, eli 6-7-kymppiset ja ehkä varhaisteinit.

Vierailija
302/463 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä kodin remppa/rakennus/sisustus ohjelmat erityisen ärsyttäviä.

Samoin myös kaikki hää-realityt, kokkaus-sarjat sekä kardashianit ja vastaavat.

Yllämainittuja on ihan liikaa, siksi inhoan niitä. Eri asia jos jokaisesta olisi yksi laadukas sarja mutta tuntuu että 80% todennäköisyydellä kun avaa kanavan, joku yllämainituista pyörii siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan salatut elämät

Vierailija
304/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulmuset. Okei, se oli omana aikanaan uskallettu koska silloin oli lähinnä lällyjä perhesarjoja. Mutta se on jotenkin niin ilkeä ja ikävä sarja, ettei tee mieli katsella. 

Toinen on Weeds. Siinä ei kukaan saa olla hetkeäkään inhimillinen, vaan kaikesta pitää vääntää jotain roisia läppää. Esim. satuin näkemään jakson jossa nainen joutui sairaalaan ja koomaan. Sen sijaan että olisi ollut surullinen, sen veli alkoi hässimään jotain naista sen sairaalapedin päällä. Jokainen Weeds-jakso, jota olen yrittänyt katsoa, on ollut samanlainen. Hahmosta ei kertakaikkiaan voi pitää.

Kuitenkin tykkään monesta sarjasta, joissa on antisankari tai muuten "paha" tyyppi pääosassa, kuten Sopranos ja Breaking Bad.

Vierailija
305/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girls oli kehuttu, mutta en tajua kelle se oli suunnattu. Miten se pääosan esittäjä oli muka niin viehättävä, että ihan kaikki miehet halusivat seksiä hänen kanssaan? Ja miksi se suostui joka kerta? 

Vierailija
306/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "julkkis"versiot reality-ohjelmista. Niissä on harvoin mitään julkkiksia, vaan jotain muiden ohjelmien juontajia, radioääniä tms. Ja pahin on se, että niissä kierrätetään muissa tosi-tv-jutuissa nähtyjä kilpailijoita.

Joskus ysärillä TV:hen pääseminen vaati edes jotain lahjoja tai ainakin kovaa työtä. Nyt ei tarvitse kuin hetken verran vilahtaa reality-ohjelmassa. 

Vierailija
307/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkausohjelmat ainakin ärsyttää, mutta harva ohjelma herättää tunteita erityisemmin, paitsi varmaan tylsyyden tunteen, joka estää katsomasta. Putous herättää myös ärsytystä, koska se ilmentää kuinka huumorin taso on pudonnut tv:ssä. Ennen oli kaikki sketsisarjat, vaan ei enää. Nyt on Putous. Surkea suomalainen stand up satunnaisesti tv:ssä ärsyttää, koska ne kaikki kertoo samat kliseet "olin vaimon kanssa siellä ja täällä plaa plaa" ja loppuun tulee hyvin usein jokin alapää-huumorin tms. pätkä. Ja yleisö nauraa hulluna, koska muutkin nauraa, vaikka vitsi on jo täysin kulunut.

Vierailija
308/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä inhoanko mitään sarjaa mutta Uusi Päivässä minua ärsytti koko sarjan ajan ärsyttävän epäaidon oloinen värimaailma ja se ihmeellinen musiikki-tanssi-lässytys. Toinen kotimainen sarja joka nykyään ärsyttää on tuo Neloselle siirtynyt Syke. Ylellä sarja oli hyvä, mutta Nelosella en katsonut kuin muistaakseni puolitoista kautta kun sarja on yksinkertaisesti mielestäni pilattu. Tosin Syke sinällään oli aluksi mieleiseni.

Putous on myöskin ihan alusta asti ärsyttänyt minua ja se ei ole uponnut minuun yhtään. En ole ikinä katsonut yhtään kautta kokonaan mutta joitain yksittäisiä jaksoja olen nähnyt ja paljon klippejä. Tanhupallo oli siinä piristävä poikkeus, muuten ärsyttää koko sarja.

Ulkomaisista sarjoista ei ole mitään super ärsyttävää mielessä. Vaikkakin on monia kultti-sarjoja joita en ole nähnyt; HIMYM, Frendit, Game of Thrones...

Vierailija
309/463 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se brittien kuninkaallisista kertova huumoriplöräys on, joka pyörii Netflixissä? Osa kuninkaallisista ilmestyy haamuina. Tolkuttoman surkea. 

Vierailija
310/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki mitkä pyörii väkivallan ja rikosten ympärillä. En ymmärrä miten kukaan haluaa vapaaehtoisesti katsella sellaista. Valitettavasti tv:stä paljon muuta enää tulekaan. Niin no paitsi noloa tositeeveetä..

Vierailija
311/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät ja sen rinnakais- sarjat. Olen tutustunut ja järkyttävää sontaa koko sarja

Se ärsyttää vielä enemmän , että sarjaa esitetään silloin , kun lapset on vielä hereillä . Sen voisi siirtää jonnekin aamuyöhön esitettäväksi tai pelkästään suoratoistoon.

Toinen ei varsinaisesti tv ohjelma, mutta Astral tv , vedätys / huijaus ohjelma ,

eikö tuo ole järkyttävää , ihmisiä saa vetää nenästä järkyttävällä hinnalla.

Jos nimi olisikin : vien kaikki rahasi !

Vierailija
312/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI "reality" ohjelmat, suomalaiset ja ulkolaiset.

Vierailija
313/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island ja Ex on The Beach. Käsittämätöntä saastaa.

Vierailija
314/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island, Ex on the beach ynnä muut vastaavat alaluokan känni-pano-ohjelmat. Näiden mainoksia vielä tungetaan vähän väliä tv:stä, mihin tää maailma on menossa?

Nämä samat ja ne ensitreffit alasti tms. Sairasta, että haluaa nakuna esittelemään itseään telkkariin.

Toivottavasti tämä kännisekoilupano-ohjelmabuumi loppuu pian.

Vierailija
315/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island ja Ex on The Beach. Käsittämätöntä saastaa.

Jo niiden mainosten näkeminen oksettaa, eli saastalta ei säästy, vaikka jättää itse ohjelman katsomatta. Ja näitä mainoksia sitten näkevät lapsetkin.

Vierailija
316/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island, Ex on the beach ynnä muut vastaavat alaluokan känni-pano-ohjelmat. Näiden mainoksia vielä tungetaan vähän väliä tv:stä, mihin tää maailma on menossa?

Nämä samat ja ne ensitreffit alasti tms. Sairasta, että haluaa nakuna esittelemään itseään telkkariin.

Toivottavasti tämä kännisekoilupano-ohjelmabuumi loppuu pian.

Ilmeisesti näillä ohjelmilla kuitenkin riittää katsojia, joska uusia kausia tulee koko ajan. Korkeilla katsojaluvuilla saadaan myytyä mainosaikaa. Itse kyllä epäilen vahvasti näitä finnpanelin tutkimustuloksia katsojamääristä. Eikös sitä samaa muttausmenetelmää ole käytetty jo 50 vuotta?

Vierailija
317/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on Pimiä tai Hintikka. Heitä ei vaan kestä. Täysin kuluneita Tvssä.

Vierailija
318/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit ja muut saippuasarjat, sekä kaikki tosi-tv. Mieluummin syön vaikka matoja, kun katson em. skeidaa 🤢🦠

Vierailija
319/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Outlander -sarjaa. Siinä 1700-luvun ihmiset kuvataan niin, etteivät he mitään muuta tehneet kuin kulkeneet ra*skaamassa muita. Ja kaikki jostain syystä käyvät päähenkilön kimppuun nimen omaan. Jopa mies, joka oli homo, kävi hänen kimppuunsa. Joku ra*skausfantasia on varmaankin sarjan luojalla/kirjailijalla.

Vierailija
320/463 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs oot Äijä mieltä, lähettäiskö pilkille? Niin, sitähän minäkin, lähetään vaan..."

Melko keskinkertaisen Putous-kauden valopilkkuja oli parodia näistä Eränkävijöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi