Oletko ollut missään tv-ohjelmien nauhoituksissa mukana?
Millaista se oli ja mitä yllättävää siellä oli, jota et olisi voinut arvata?
Kommentit (9)
No een...mutta olin joskus Napakympissä neiti A.
Joskus olin Levyraadissa. Siellä istuttiin ja lopuksi taputettiin.
Haluatko miljonääriksi ohjelmassa kauan aikaa sitten, Lasse Lehtisen aikaan.
Yllätti että studio on oikeasti tosi pieni ja kuuma.
Sekin oli uutta että voitosta menee verokortin mukaisesti vero. Kuvittelin voittojen olevan tax free.
Esikarsintakysymyksessä kun näppäät vastauksiasi koneelle, siinä ei ole korjausnappulaa.
Eikä missään näy että toimiko vastausnappulat vai ei. Ei merkkivaloa tai muutakaan signaalia.
Jälkiviisaana voin sanoa että olis kannattanut lyödä niitä lujaa.
Kysy yleisöltä-oljenkorressa vastausnappuloita oli ehkä 25% yleisöstä, eli vain muutamilla tyypeillä.
Yhdessä päivässä kuvattiin tosi monta jaksoa, piti ottaa vaihtovaatteet mukaan, ettet ole samoissa kuteissa jos jatkat ”seuraavan viikon” jaksoon.
Tuotantoyhtiö oli pihi kuin mikä.
Sain palkaksi mainoshupparin, lounaan ja bussilipun keskustaan. Aikaa meni koko päivä.
Hirveen kiva jollekin joka tulee Lapista, tuut Helsinkiin, sit pitäis löytää studiolle jonnekin sataman teollisuusalueelle minne taksikaan ei löytänyt, sama rumba sit kotiin palatessa.
Kulukorvauksena tästä saat jonkun halvimman mukaan katsotun bussilipun.
Eli käytännössä joudut itse kustantamaan reissun.
Pikku Kakkosen Pikku Sirkuksessa ja Super Marjon jotain pätkää kuvattiin Heinolan Maalaismarkkinoilla.
Ei mitään ihmeellistä - kamera kävi ja siinä se oli.
En, mutta suorassa lähetyksessä. Yllättävää oli se viinan määrä, mitä ennen Showta tarjottiin. MTV
Puoli seitsemän Virolahden rannalla.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta suorassa lähetyksessä. Yllättävää oli se viinan määrä, mitä ennen Showta tarjottiin. MTV
Oliko Posse?
Veikkaan että aika moni tällä palstalla omistaa samsungtv:n joka nauhoittaa mitä kotona tapahtuu.