Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmistä, joka ei ole koskaan halunnut tehdä itsemurhaa?

Vierailija
09.02.2020 |

Luulen, että kaikki haluavat joskus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan halua.

Vierailija
2/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt mielessäkään.

Terveet ei mieti itsensä tappamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua, minäkään en ole koskaan 53 elinvuoteni aikana halunnut. Ja ei, elämäni ei ole ollut helppoa, on ollut koulukiusaamista, puolison syöpää, potkut, lapsilla vakavia ongelmia jnejne. Minä vaan olen perustyytyväinen ja onnellinen ihminen. Ikävien aikojenkin aikana löydän pieniä ilon aiheita ja suhtaudun optimistisesti elämään. Mikä tahansa on parempi kuin olla olematta ollenkaan eli kuolla!

Mutta voi olla, että tuo on jotain geeneissä tai aivokemiassa olevaa. En osaa sanoa. Ei vaan masenna! 😁

Vierailija
4/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Minäkin kuulun näihin.

Vierailija
5/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut kysyneeksi, mutta oletan, että puolisoni kuuluu näihin ihmisiin. Itse olen miettinyt. En vakavissani, mutta ajatellut kuitenkin, että jos oikein vaikeaksi menee, niin pääseehän täältä pois.

Vierailija
6/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä esimerkiksi. Lapsuus oli hyvä, nuoruudesta selvittiin kohtalaisen hyvin, ja aikuisuus on ollut pääosin ihanaa, ja kuoleman jälkeen taivas odottaa <3 Kiva mennä sinne, mutta vasta sitten kun on sen aika.

Todella surullista, jos ajatus on, että kaikki haluaa tehdä itsarin, edes joskus!

Vierailija
7/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nyt varmasti enemmän kuin itsemurhaa hautovia. Vaikka Suomessa syödäänkin paljon lääkkeitä mielenterveysongelmiin ja paljon on myös muiden vaivojen takia lääkityksessä olevia, niin uskoisin silti suuremman osan kansasta olevan elämäänsä tyytyväisiä ns. tervepäisiä.

Vierailija
8/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankuvasi on todella suppea ja oma elämäsi todennäköisesti pientä, jos kuvittelet kaikkien ajattelevan sillä tavalla kuin itse ajattelet. Laajenna elinpiiriäsi, niin alat nähdä valoakin ympärilläsi!

Tämä oli surullisin aloitus pitkään aikaan.

Vierailija
9/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole käynyt mielessäkään. Rankka lapsuuskin on, ja kaikenlaisia vaikeita aikoja, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään.

Vierailija
10/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei kyllä halua tehdä itsaria ikinä. Surullinen ajatus jos kuvittelee, että elämä on niin kamalaa.

Vierailija
11/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.Henkisesti tasapainoiset,vakaat ihmiset.Asiat on hyvin,kun on harmooninen ,yhteis elömä ja talous kunnossa.On yhteistä-ja omaa tekemistä.Luottamus puolin jos toisinkin.Toisen ihmisen rakkaus -kunnioitus.Ne on tavallisia ihmisiä,jotka ei leiki elämällään,vaan elää täysillä....

Vierailija
12/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sellainen, ei ole tullut mieleenkään.

Vierailija
13/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kysymys. Ei ole käynyt koskaan pienessä mielessäkään.

Kun on tarpeeksi kokenut vastoinkäymisiä, niitä ei säikähdä eikä ne ole minkään loppu.

Onkohan kyse siitä, että eletään niin pumpulissa ettei osata käsitellä negatiivisia asioita ja siksi ollaan lopettamassa elämää liian helposti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme