Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkkua, olen lihonut

Vierailija
09.02.2020 |

Olen 39 v nainen. Aloitin vuosi sitten Mirtatzapinin pienen annoksen unettomuuteen ja sen jälkeen olen lihonut 8 kg. Alkuun oli ihan tervetullutta, mutta ajattelin että 60 kg riittää. Nyt kävin vaa'alla ja 62!
Ruokahalu on valtava nykyään, miten olla lihomatta enempää? 😕 Mulla on melko terveellinen ruokavalio, herkuttelua kyllä useampi krt viikossa, mutta ei isoja annoksia. Tää on aivan uusi asia elämässäni, olen aiemmin aina ollut se joka voi syödä neljännen pullan lihomatta.
Yrittelen vähentää lääkkeen käyttöä, mutta pakko välillä käyttää kun univaikeudet alkaa heti kun jättää pois. Toki ikäkin varmastikin vaikuttaa siihen että kilot kertyy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lääkitykset tuppaa lihottamaan ihmisiä, oli ne sitten melkein mihin tahansa vaivaan suunnattuja. Ikää sinulla on jo sen verran, että kannattaa alkaa säännöstellä niiden pullienkin syömistä. Harvemmin se aineenvaihdunta on enää samalla tasolla vanhemmalla iällä kuin joskus nuorempana. Itse jos voi asioihin vaikuttaa, niin kannattaa myös tehdä. Katso tarkemmin syömiset ja pidä liikunta mahdollisimman säännöllisenä.

Vierailija
2/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on lääke mitä tarvitset ja siitä johtuva lihominen niin ainoat vaihtoehdot ovat oikeastaan liikunnan lisääminen tai ruokavalion muuttaminen. 4 pullaa kuulostaa aivan satumaiselta, ei itsellä enää toivoakaan enemmästä kuin 1 kpl kerralla max 2 kertaa viikossa jos syön viikonloppuna kevyesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! En siis nyt vuoteen ole neljää pullaa syönyt kerralla 🙂 mutta ruoka maistuu! Iltaisin tuntuu, että aina vaan on nälkä, pitää hakea vielä yksi ja vielä yksi voileipä, omena jne. Mietin onko vaan annoskoot liian isoja. Töissä syön ruokalassa saman verran kuin muut, ja muut sanovat etteivät illalla enää kunnon ateriaa syö. Minä kyllä + iltapalan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän