Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siipan saappaissa -ohjelma

Vierailija
09.02.2020 |

Alkaa ensi torstaina maikkarilla! Meinaatteko katsoa? Itse ainakin aion, olen joskus miettinyt että olispa kamalaa joutua elämään mieheni elämää, en pärjäisi hänen töissään ja mieheni taas tuskin jaksaisi minun ruokavaliotani ja päivärytmejäni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsoin ekan kerran ja on kyllä pinnallinen ja surkea tekele. Kätilö-opiskelija ja joku tavan provikkamyyjä hohhoijaa. Pehkonen vielä päälle, kauhee. Älkää katsoko.

Vierailija
22/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän sarjaan onkin  löydetty niin ihania miehiä, tämän toisen jakson Teemu oli myös todella miellyttävä ja empaattinen. Ihmettelin lapsen reaktiota, kun äiti luki hänelle iltasatua, että tämä on mun ja iskän juttu, eikö äidillä tosiaankaan ole ollut aikaisemmin aikaa lapselleen?

Myös tämä Kartsu oli erittäin miellyttävä ja sympaattinen kaveri, hyviä miehiä ovat ohjelmaan löytäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän sarjaan onkin  löydetty niin ihania miehiä, tämän toisen jakson Teemu oli myös todella miellyttävä ja empaattinen. Ihmettelin lapsen reaktiota, kun äiti luki hänelle iltasatua, että tämä on mun ja iskän juttu, eikö äidillä tosiaankaan ole ollut aikaisemmin aikaa lapselleen?

Myös tämä Kartsu oli erittäin miellyttävä ja sympaattinen kaveri, hyviä miehiä ovat ohjelmaan löytäneet.

Se onkin ainut hyvä asia tässä ohjelmassa. Muuten on tylsääkin tylsempi. 

Vierailija
24/27 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin ainut hyvä asia tässä ohjelmassa. Muuten on tylsääkin tylsempi. 

Koita nyt kestää, kohta Tempparien uusi kausi tuo äksöniä elämääsi.

Vierailija
25/27 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska ohjelma pelkän nimen perusteella

Minusta taas se on hauska nimi, samoja kirjaimia kummassakin sanassa, ja heti käy selville mistä on kyse. 

Vierailija
26/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi voi olla hyvä, mutta pitkään kuulin ohjelman ennakkomainoksessa , että ohjelman nimi on Piipan saappaissa. Pehkosella on ässävika, joka saa siipan kuulostamaan piipalta. Kuunnelkaapa..

Vierailija
27/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippa on lepakkolaji

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän