Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten on pakko kasvaa ja tulla murroikään?

Vierailija
09.02.2020 |

Olisi helpompaa jos lapset pysyisivät Ainan 4-6 vuotiaita eivätkä ikinä muuttuisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä ei itsekkään pysy ikuisesti nuorena, niin onhan se hyvä että lapset kasvavat ja itsenäistyvät, mä en ainakaan jaksaisi loputtomiin auttaa pukemaan ja pyyhkimään peppua...

Vierailija
2/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihmeessä? minä tulisin hulluksi jos laset pysyisivät tuossa iässä ja tarvitsisivat aina minua joka käänteessä. Nautin suunnattomasti kun lapset kasvavat. Meillä on viisi lasta, kolme on ylittänyt murrosiän ja yksi on juuri murrosiässä. Siis iän puolesta. En huomaa mitään kamalaa kapinointia. Päin vastoin, murrosiässä alkavat vihdoin olla järkeviä ja itsenäisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä ainakin alan kyllästyä tähän kurahoususesonkiin.

Vierailija
4/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vanhemmilla valitettavasti tilanne on aina tuo...

( ei kenenkään toivoma, varmastikaan)

Vierailija
5/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta lapset vieroittuisivat ennen maman vaihdevuosia

Vierailija
6/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei olisi niitä lapsia ollenkaan, jos itsekin olisit pysynyt aina 4-6-vuotiaana. Eikä itse asiassa olisi sinua, vanhempiasi, isovanhempiasi, isoisovanhempiasi, isoisoisovanhempiasi.......

Vierailija
7/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Entisaikaan useasti lapset kuolivat pieninä ja murroikäisen typeryyksiltä vältyttiin.

Vierailija
8/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkaari. Väistämätön polku, meidän jokaisen elämänmatkalla.

Muista, että lapset synnytetään maailmalle, ei pelkästään itselle. Kehityksen on jatkuttava.

Vierailija
9/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja humalassa?

Vierailija
10/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi jää ikuisesti n. kaksitoista-vuotiaaksi. Olen siitä iloinen, ettei ole vaikeammin vammainen. Pystynee asumaan ominaan, ehkä saa jopa perheen. Ikuisesti varmaan kuitenkin ollaan toisillemme läheisemmät, kuin tavallisen lapsen kanssa.

Vierailija
11/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nuo leikki-ikäiset ovat niin rasittavia. Vaativat edelleen kamalasti perushuolenpitoa, aikaa, aikataulutusta ja ohjaamista. Menevät sentään ajoissa nukkumaan, että jotain omaa aikaakin jää vanhemmille.

Teinit ovat ihania, tulevat ja menevät itsenäisesti ja heidän kanssaan voi keskustella jo melkein mistä vaan viihdemaailman asioista luonnontieteisiin ja elämänkatsomukseen. Mutta valvovat niin pirun pitkään, että vanhemmat joutuvat hoitamaan makuuhuoneasiat yhtä salaisesti kuin teinit itse.

Ja kohta ne muuttavat jo pois kotoa opiskelemaan! Ihanaa!

Vierailija
12/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirittääkö pahastikkin,yritä nyt koota::kaikki muumit samaa aivokoppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan