Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedänkö turhaan hernettä nenään?

Vierailija
09.02.2020 |

Miesystävä asuu 10min matkan päässä.
Sovittiin eilen, että tuo tänään mulle auton päiväksi käyttöön.
No, soitti juuri kun ei pysty ei kykene, kun oli menny baariin illal ja kauhee kankkunen.

Ja tää ei ollu eka kerta kun näin käy, en ymmärrä miehen logiikkaa?

Eli parempi vaan kun ei odota häneltä yhtään mitään niin ei tuu pettymyksiä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta loinen oma auto niin ei tarvitse inistä.

Vierailija
2/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hakemaan se auto, sattuuhan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se turhaa ole, saatpahan olla pettynyt ja kiukkuinen. Josta selvittyäsi ehkä osaisit alkaa miettimään, onko tämä suhde sellainen, jossa haluat elää. Ehkä päädyt fiksuihin ratkaisuihinkin. Miehellähän saattaa olla päihdeongelma, jos näin käy usein. Mies voi myös ajatella, että noin pieni välimatka, voit varmaan hakea sen auton sieltä ihan helpostikin.

Vierailija
4/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valintasi millaisessa suhteessa haluat elää. Itse en tykkäisi jos aikuisella jää sovitut asiat tekemättä juopottelun takia.

Vierailija
5/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se turhaa ole, saatpahan olla pettynyt ja kiukkuinen. Josta selvittyäsi ehkä osaisit alkaa miettimään, onko tämä suhde sellainen, jossa haluat elää. Ehkä päädyt fiksuihin ratkaisuihinkin. Miehellähän saattaa olla päihdeongelma, jos näin käy usein. Mies voi myös ajatella, että noin pieni välimatka, voit varmaan hakea sen auton sieltä ihan helpostikin.

On sillä jonkin sortin päihdeongelma.

Se toki harmittaa, kun kaikinpuolin noin muuten on mukavaa hänen seurassaan.

Mutta sit välillä se viina vie....mulla on ollu todella pitkä pinna, mut veikkaan että kohta napsahtaa.

Vierailija
6/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no mene itse hakemaan se auto sieltä miehesi luota.

Vierailija
7/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää sopiminen on tapahtunut? Sä sanelit, että näin tehdään?

Vierailija
8/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt kertaalleen noin sattuu en jaksaisi hernettä vetää nenään, lähinnä nauraisin. Jos toistuvaa, ettei sovitut asiat onnistu ryypiskelyn tms takia. Huomauttaisin asiasta.

Vierailija
9/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sit välillä se viina vie....mulla on ollu todella pitkä pinna, mut veikkaan että kohta napsahtaa.

Lyhyemmästä pinnasta on enemmän kyllä hyötyä näissä tilanteissa ja näiden ihmisten kanssa, harmi, että harva sitä ymmärtää.

Vierailija
10/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tää sopiminen on tapahtunut? Sä sanelit, että näin tehdään?

Eikun se itse ehdotti. Maksoin bensatkin jo valmiiksi:)

Vierailija
11/13 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyemmästä pinnasta on enemmän kyllä hyötyä näissä tilanteissa ja näiden ihmisten kanssa, harmi, että harva sitä ymmärtää.

Mua niin ärsyttää tää mun turhankin pitkä kärsivällisyys....

Vierailija
12/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tuollaista siedät??onko sulla vaikee saada miehiä? Ootko ruma?... Muuten et tuohon tyytyisi.

Vierailija
13/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ja pummi, hyvä mätsi.

Jos tuo 10min matka ei ole autolla moottoritietä pitkin niin olisit voinut hakea itse sen auton jos todella olisi ollut tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi