Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisen hielle mikä avuksi?

Vierailija
22.06.2006 |

pesulla käyn päivittäin, dödö käytän, vaatteet on puhtaat

silti tuntuu että haisen kitkerälle hielle.

mikä avuksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tismalleen sama ongelma!

Sama ongelma, en tiedä juonko liian vähän vettä, mutta kaverit huomauttivat. Olen laiha, todella urheilullinen, käyn joka ilta suihkussa, käytän dödöä, mutta en tiiä vaa miks

Vierailija
2/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkitykset saattavat voimistaa hien ominaishajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Rexona palasaippua. Sillä vaahdotetaan oikein kunnolla, niin että kainalo tulee varmasti nihkeän  puhtaaksi. Vaikka kahteen kertaan, jos siltä tuntuu.

Sitten päälle antiperspirantti.

Kainaloita ei kannata pestä jollakin kosteuttavalla suihkusaippualla, ne ei todellakaan puhdista.

Vierailija
4/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla lääkitystä =)

Vierailija
5/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsolut tor -ia. Sitä laitetaan kerran viikossa yöksi ja aamulla pestään pois. On hyvä aine ja riittoisa. En itse käytä, mutta työkaverini ylistävät ja he eivät haise hielle

Vierailija
6/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko hien haju johtua vähäisestä veden juonnista?

Vierailija
7/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuli vaan mieleen että ajatko kainalokarvat? niihin kun se haju tarttuu. Ja pesetkö ajoittain paidat yms kuumassa vedessä että kaikki hiki lähtee kankaasta? Tuo absolut mullakin käytössä eikä haise.

Vierailija
8/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese omat paidat siten, että lisää huuhteluveteen 2 tl etikkaa. Lähtee pinttynyt hienhaju paidoista pois. Itsellä on monia " puhtaita" paitoja, jotka alkaa haista kun ne lämpenee päälle laittaessa. Nyt käytän kaikissa pesuissa etikkaa jotta kaikki vanhat paidat puhdistuisi. Kerran etikassa pessyt ei enää haise kun käytän apteekin dödöä.

Vierailija
9/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat ajelen.

Etikkaa voi siis laittaa ihan pesukoneeseen?

absolut toria haen heti.

ap

Vierailija
10/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin joku aika sitten aivan samaa, tuntui että parin tunnin päästä suihkusta aina alkoi hiki lemahtelemaan. En ole hikoilevaa tyyppiä, ajan kainalokarvat, käytän dödöä ja tietenkin huolehdin hygieniasta, mutta silti hiki haisi. Jossain vaiheessa kuitenkin tajusin, että kyse on t-paidoista - nykymuodin t-paidat ovat melkein poikkeuksetta niin kapean mallisia, että kainaloiden kohta on ihoa vasten koko ajan, ja kankaaseen " kertyy" näitä hikoilubakteereita, jotka alkavat uudestaan lemuta kun kangas imee puhtaaltakin iholta kosteutta. Eli t-paidat pitää pestä kuudessakympissä jos ei nyt joka kerta niin aika usein kuitenkin, että niihin pesiytynyt " haju" häviää. Etikkapesu auttaa ehkäisemään tätä ongelmaa, mutta ei valitettavasti oikein tehoa jo " pinttyneisiin" t-paitoihin. Eli vanhat t-paidat pesukoneeseen kuuteenkybään, ja jos menevät pilalle niin sitten ei voi mitään, se haju on sen verran kamala...

Vierailija
11/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin taukoa ja taas sama homma! harmittaa, sillä oli ehdottomasti parasta " dödöä" mitä olen ikinä käyttänyt!

Vierailija
12/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut apteekin tuotteet ovat olleet liian ärtsyjä (esim. Bats, Triple Try..). Mutta tuo Favora, käytetään ihan kuin mitä tahansa dödöä, aamuisin pesun jälkeen, enkä kyllä ole enää haissut hielle!

Vierailija
13/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikirauhasia. Ei ihme että jotkut reagoi niinkuin sinä.

Vierailija
14/20 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poisti minun hiki ongelman, voi kättää myös jalkoihin kun on voidemaista.

Vierailija
15/20 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle ei voi yhtään mitään.

Vierailija
16/20 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään.

Vierailija
17/20 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä saattaa olla myös jonkinlainen kehonkuvanhäiriö. Eräs exäni hoki aina kuinka hän haisee niin pahalle ja hielle, vaikka itse en koskaan aistinut hänen seurassaan mitään.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00364

Vierailija
18/20 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin ollut joku ongelma hormonitasapainon kanssa. Olin myös haissut hielle.

Vierailija
19/20 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ja illalla suihkussa ja kunnon dödö ja koita elää stressittömästi

Vierailija
20/20 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasaippua käyttöön. Todennäköisesti hien hajuun syöpynyt vaatteeseen kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän