Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholia ennen treffejä

Vierailija
08.02.2020 |

Haisenko viinalle jos juon yhden siiderin ennen treffejä? Mulla on paha sosiaalinen pelko ja tiedän et alkoholi auttaa siihen...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä lääkäriltä betasalpaajia? Suosittelen kokeilemaan, jos et ole vielä kokeillut. Tsemppiä!

Oon lukenut et olisivat tosi koukuttavia? Ja voiko yleislääkäri määrätä noita?

Ap

Ei koukuta, ainoastaan jos et samaan aikaan työtä ongelmasi, vaan korjaat ne lääkkeillä, koukuttaa. Minä alan jo uskaltaa avaamaan duuni kokouksissa ilmankin. Harvemmin enää käytän

Vierailija
22/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi hoitaa niitä syitä siellä pelkotilojen alla eikä turruttaa itseään lääkkeillä tai alkoholilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ne treffit ravintolaan niin voi ottaa muutamat ihan luontevasti. Vähenee se jännitys ja mahdollisuudet paranee jos nainen humaltuu. Parhaillaan naista on saanut ravintoloista muutaman tunnin tutustumisella. Näitä harvoja alkoholi päihteen hyviä puolia.

Vierailija
24/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi hoitaa niitä syitä siellä pelkotilojen alla eikä turruttaa itseään lääkkeillä tai alkoholilla?

En usko että tähän on mitään suurempaa syytä kuin geenivirhe. Mun äitillä on tämä sama homma ollut koko elämän. Ei kiva....

Ap

Vierailija
25/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii ne treffit ravintolaan niin voi ottaa muutamat ihan luontevasti. Vähenee se jännitys ja mahdollisuudet paranee jos nainen humaltuu. Parhaillaan naista on saanut ravintoloista muutaman tunnin tutustumisella. Näitä harvoja alkoholi päihteen hyviä puolia.

Ollaan menossa ravintolaan. Mutta kuten sanoin niin tän essentiaalisen tärinän ja jännityksen takia pitäisi ottaa jotain myös ennen sitä itse ravintolaa, ellen halua juomia ja ruokia syliin...

Ap

Vierailija
26/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä lääkäriltä betasalpaajia? Suosittelen kokeilemaan, jos et ole vielä kokeillut. Tsemppiä!

Oon lukenut et olisivat tosi koukuttavia? Ja voiko yleislääkäri määrätä noita?

Ap

Nyt sekoitit ne beetasalpaajat rauhoittaviin. Beetasalpaajissa ei ole mitään koukutusriskiä, eihän niissä ole edes sivuvaikutuksia jos verenpaine on normaali.

Mulla on normaali verenpaine, aina ollut, ja beetasalpaajista tulee huono olo.

Vierailija
27/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua humalaista treffiseuraa.

Vierailija
28/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan menossa ravintolaan. Mutta kuten sanoin niin tän essentiaalisen tärinän ja jännityksen takia pitäisi ottaa jotain myös ennen sitä itse ravintolaa, ellen halua juomia ja ruokia syliin...

Ap

Mulla on ihan sama, geneettinen syy minkä takia käyn ylikierroksilla vähänkin jännittävissä tilanteissa ja tärisen ja niska nykii ym hassua ja tyhmää. Ei sitä ole mitkään terapiat korjanneet eikä voikaan (muihin asioihin saanut kyllä apua). Otan sen yhden annoksen alkoholia (esim. viinilasin) ennen ravintolailtaa ja pahin ongelma on sillä ratkennut. En pidä edes kovin erikoisena ottaa lasi viiniä laittautuessa jos on joka tapauksessa ulos lähdössä, isompi kännääminen toki ei ole ok.

Vierailija
29/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et haise. Huoleti voit sen yhden siiderin juoda. Kunhan se jää sitten siihen yhteen...

Jotkut kyllä haistavat vähäisenkin viinanhajun.

Vierailija
30/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko treffeille ihmisen kanssa joka neuroottisena haistelee olenko juonut yhden pienen siiderin ennen treffejä.

Vierailija
31/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksi tai kaksi haise, älä huoli. Oletko itse joskus haistanut ihmisestä alkoholin yhden siiderin jälkeen?

Mulla on beetasalpaajia samaan syyhyn, mutta niistä tulee huono olo eikä edes toimi kunnolla. Yksi lasi viiniä auttaa noihin tärinöihin paljon paremmin eikä tule huonoa oloa. Kaverilla taas toimii beetasalpaajat, joten yksilöllistä.

Olen haistanut.

Vierailija
32/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle tiedoksi että juuri tähän vaivaan on olemassa täydellinen lääke nimeltään bentsodiatsepiini.

Sulla on vaihtoehtoja miten saada resepti. Joko menet terveyskeskukseen tai työterveyteen ja kerrot oireistasi. Jos he eivät määrää niin varaa yksityinen psykiatri jostain.

Tästä vaivasta on turha kärsiä ja alkoholi on huono ratkaisu verrattuna pilleriin.

Noihin bentsodiatsepiineihin koukuttuu hyvin helposti ja niillä saa päänsä tehokkaasti sekaisin. Siksi ne ovat narkomaanien suosiossa.

Vierailija
33/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsot on parempia tuohon

Vierailija
34/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jostain, että banaani peittäisi alkoholin hajun hengityksessä, mutta en ole itse kokeillut. 🤔

Banaanihan haisee hieman oksennukselle. Kauppojen hedelmäosastoilla banaaniröykkiöiden kohdalla haju on kuvottava.

Vierailija
35/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot on parempia tuohon

Ja siihen päälle tietysti vedot Subutexia! Varmaan sitäkin suosittelet.

Vierailija
36/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oluen jos juot niin haiset yhdenkin jälkeen. Yhtä tai kahtakaan lonkeroa tai siideriä ei haista. Eikä shottia tai viinilasia, jos syöt/juot muuta hieman päälle.

Samalla lailla se lonkeron tai siiderinlitkun alkoholi haisee.

Vierailija
37/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin siideri ei ole viinaa, joten ei voi haista "viinalla".

Toiseksi ihmettelen mitä outoa siinä on jos juo siiderin tms ennen treffejä? Jos tulee puheeksi niin sanot, et voit yhden siiderin odotellessa. Mitä tässä pitää ihmetellä/peitellä/oudoksua?

Maissa, joissa on normaali ja neutraali suhtautuminen viiniin, siiderin ym. tuotteisiin jotka sisältävät x määrän alkohokia, tästä ei tarvitsisi keskustella.

Uskomatonta. Se tässä mainittu viinanhaju johtuu alkoholista, jota tuo siiderikin sisältää.

Vierailija
38/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et haise. Huoleti voit sen yhden siiderin juoda. Kunhan se jää sitten siihen yhteen...

Noin ,se alkaa alkoholistin taival. Voita pelkosi ihan selvänä.!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ensinnäkin: jos kerran olette menossa ravintolaan, on täysin ok ottaa yksi juoma ennen tapaamista. Yksi. Ei siinä ole mitään, mitä tarvitsisi edes yrittää salailla. Kerrot, että otit jo baarin puolella yhden ja siinä kaikki.

Toiseksi: jos haluat kestävän parisuhteen, sinun kannattaa etsiä kumppani, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Alusta alkaen. Jos jännität uusia tilanteita, etsit kumppanin, jolle se ei ole ongelma. Minun puolisoni kärsii käden fokaalisesta dystoniasta, joka näyttäytyy ulkopuolisille samanlaisena kuin paha kahvikuppineuroosi. Hän kertoi siitä ensitapaamisella ja tulihan se siinä jo näkyviinkin. Ei ollut minulle ongelma.

Vierailija
40/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia! Mun äiti tulee tuomaan mulle betasalpaajia (vai mikä niitten nimi oli?), en edes tiennyt et sillä on semmosia, kunnes menin valittamaan hänelle miten tää ongelma tulee taas pilaamaan mun treffit. Saa nähdä miten toimii vai toimiiko ollenkaan. Nyt ei ainakaan pitäis haista :D

Ap