Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa...

Vierailija
22.06.2006 |

Olen huomannut, että elän mieheni siivellä. Olen siis hoitovapaalla, saan rahaa todella vähän. Maksan itse vain puhelinlaskun, sähkölaskun ja ruokaostoksia. Mulla ei olisi yhtään uutta vaatettakaan jos mies ei maksaisi. Ostelee kyllä mielellään, on hyvätuloinen, enkä koskaan kinua mitään. Ja haluan olla kotona lapsen kanssa, on vielä vauva. Kuitenkin, elintasoni olisi huomattavasti alhaisempi ilman miestäni :(( Surullista huomata, ettei välttämättä pärjäisi omillaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pystyyn!

Vierailija
2/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja sekin on tosiasia, ettei täällä siivoaisi/laittaisi ruokaa kukaan, jollen minä =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä onkin aina ollut yhteiset rahat. On ollut jo 16 vuotta =) Ehkä juuri siksi, koska en koskaan ole ollut ns. omillani, joutunut siis yksikseni pärjäämään, en osaa sellaista kaivatakaan.

Meillä olen välillä minä tienannut paremmin, välillä mies. Viime vuosina ehdottomasti mies, kun olen ollut hoitovapailla jo muutaman vuoden. Mutta siis, meillä yhteinen tili, yhteiset rahat. En ole koskaan edes miettinyt, että tämäkään ostos ei ole itse maksamani. Enkä usko että miehenikään on.

Eli siis tässä erilainen näkökanta tuohon asiaan, vaikken tiedä lohduttaako se ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi pitävänsä tärkeänä työnä aikaa, jonka vietän lasten kanssa. Ei sillon paljon lohduttanut,mutta aikansa kutakin =)

2

Vierailija
5/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi jäänyt hoitovapaalle, niin varmaankin sinä silloin maksaisit enemmän.

Ihmettelen suuresti nykyajan perheitä, joissa on ns. sinun ja minun rahat! Meillä ainakin kaikki tulot tulevat samalle tilille, ja menot menevät samalta tililtä. Me olemme kyllä ihan yhtä perhettä emmekä mitään kämppäkavereita!

Vierailija
6/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutti!

ap

Vierailija
7/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu pyysi