Appivanhemmat syynä eroon
Kommentit (14)
Mulla on anoppi, joka tekee kaikkensa, että minä ja poikansa erottaisiin.
On saanut paljon pahaa aikaan, mutta jos eroon päädytään, syytän kyllä ensisijaisesti miestäni, joka ei osaa asettaa äidilleen järkeviä rajoja.
Onko ap.lla siis käynyt näin vai mitä?
Oma anoppini on kömpinyt päivänvaloon jostain helvetin syvimmistä syövereistä. Hän aiheutti valtavasti ongelmia ja eripuraa suhteeseen mieheni kanssa alkuaikoina. Luojan kiitos kuitenkin mieheni heräsi tilanteeseen ja asetti rajat äidilleen, eikä kyllä tuntunut pahalta kun tekee sen todella rumasti/rajusti.
Kokemusta on. Tosin myöhemmin ymmärsin että oikeasti ongelma oli ex-mieheni, joka suostui tanssimaan vanhempiensa pillin mukaan.
Ei tietoa, appivanhemmat haudattiin ennen aviota. Hyvin olivat rauhallisia.
Kantsii aina tarkistaa, ettei miehestä lähde napanuoraa jonnekin.
Usren purttihirmuminiät syyttää anoppeja ja miehen siskoja. Kun mies on imetty kuiviin ja ilottomaksi, vaimo lähtee. Pääasia että miehen perhesuhteet saatiin tuhottua. On näitä nähty. Katso meghan ja harry.
Vierailija kirjoitti:
Usren purttihirmuminiät syyttää anoppeja ja miehen siskoja. Kun mies on imetty kuiviin ja ilottomaksi, vaimo lähtee. Pääasia että miehen perhesuhteet saatiin tuhottua. On näitä nähty. Katso meghan ja harry.
Se on ihan sama kuka niistä naruista vetelee, vaimo, sisko vai äiti, jos mies siihen suostuu. Kannattaa kasvaa aikuiseksi.
On kokemusta hirviöanopista, ei onneksi kuulu enää minun ja lastemme elämään. Mieheni kanssa pitää yhteyttä ja on ihanan vapauttavaa ollut kun ulkoistimme itsemme anopin kynsistä! 2 vuotta ilman ahdistusta, yli 10 vuotta yritin mutta ei, se ihminen on ihan muista maailmoista!
Meillä ei ole anoppia näkynyt. Ei soita, ei ole yhteyksissä. Ihan tavallinen virkamies tuo on, netistä joskus seuraan tekemisiään. JOtenkin outoa, kun ei mitenkään ylläpidä suhteita poikaansa, ei kutsu käymään. Miehen mielestä näin on hyvä, ei heillä kuulemma ole mitään riitoja edes, ei vain ole tarvetta olla yhteyksissä.
Joskus mietin, että onko vika siinä anopissa vai tässä miehessä, joka on kyllä ihan sosiaalinen, mutta joku tässä kuviossa on pielessä.
Selän takana anoppi ei puhu meistä mitään pahaa, sukulaiset ei meitä moiti.
Harva appensa kanssa samaan petiin erehtyy.