Käyttääkö ihmiset oikeasti wc:n puhdistusaineita? Miten törkyiseksi te sen pöntön oikein päästätte, että tarvitsette noita?
Itse en ole nyt muutamaan vuoteen käyttänyt ollenkaan pöntön puhdistusainetta ja ihan puhdasta tulee pelkällä harjalla. Onko tässä taas yksi loistavasti markkinoitu tuote johon ihmiset saadaan käyttämään rahansa?
Kommentit (9)
Kotisiivousta tehneenä voin kertoa että se wc on monella istuinta myöten kusessa ja paskassa....
Vierailija kirjoitti:
Bakteerit eivät kuole pelkällä vedellä.
OCD:t tulilla? Sano nyt vielä, että vedät pöntön kansi auki?
Mä käytän vaan normi yleispesuainetta.
Käytän vain astianpesuainetta muutaman tipan. Meillä ei ole muita puhdistus/siivousaineita. Pöntöt kiiltää. Bakteereja yms ei pelätä, mutta flunssakaudella pyyhitään enemmän esim hanoja, ovenkahvoja ja valokatkaisijoita sekä vaihdetaan käsipyyhkeitä. Vieraille aina puhdas käsipyyhe ja kehotus käydä pesemässä kädet meille tullessa. Itsekin pesemme kädet aina kun tullaan kotiin tai kun käydään wc-asioilla.
Sitä samaa ainetta mä käytän vessanpönttöön kuin muuhunkin siivoamiseen. Jos joku haluaa vetää pöntön kansi auki, niin sen kun, mutta sieltähän ihan helposti räiskyy vettä päälle, enkä mä sitä välttämättä päälleni halua.
Mä veikkaan, että aloittajalla on tosi tylsää ja sen takia hän kehitteli tällaisen provon.
Me jätetään hyvät bakteerit henkiin! Ollaan hyvin terveitä, joten suojelemme omia hyviä bakteerikantoja taudinaiheuttajakantoja vastaan, kun emme käytä voimakkaita puhdistusaineita ja muuten teemme niinkuin jo kerroinkin.
5.
Meillä on kaksi vessaa ja pesen joka päivä ainakin toisen WC pesuaineella.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi vessaa ja pesen joka päivä ainakin toisen WC pesuaineella.
huh, mikä ympäristökuormitus. Miksi teet niin?
Bakteerit eivät kuole pelkällä vedellä.