Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan juhlat ja vuosisadan morkkis

Vierailija
08.02.2020 |

Sanoin kaikkien kuullen miespuoliselle työkaverille "Sä vaan vihaat mua koska mä oon niin hyvän näköinen. Oikeesti sä haluut mua." Kiroilin myöskin koko illan kuin merimies, puhuin rivoja ja itkin yhdestä pikkuasiasta. Selvinpäin olen aina hyvin hillitty ja hallittu, enkä puhu paljon. No, näkivätpä työkaverit nyt oikean luonteeni. Tuntuu että kuolen tähän morkkikseen, pelottaa mennä maanantaina töihin. Kaipaan vertaistukea, kertokaa omista kännimokailuistanne!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin pomon seinälle ja sanoin että oot paska jätkä. Vähän myöhemmin sanoin haluavani sihteerin perää kopiokoneen päällä.. Sammahdin naisten vessaan housut kintuissa ja taisi yrjötkin olla paidalla. Jos jaksan muistaa oikein niin olen suullisesti jopa irtisanoutunut (ehkä parempi olisikin). Kiva mennä töihin kun pitää vielä samalle porukalle pitää esitys maanantaina.

Käyn tuossa metsän reunassa hirttäytymässä. Jatketaan sitten.

Vierailija
2/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lopettanut örveltämisen niin ei tule morkkiksiakaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsahdin paljuun työkaverin vaimon tyttären kanssa (alastoman), äiti tuli ajamaan sen pois ja tuli kohta itse paljuun alasti vaatimaan että suutelen sitä.

En suudellut, mutta tuo nuori nainen oli kaunis alasti.

Ei tullut morkkis, jäi ihan hyvä mieli ja puhelimessa oli tuon naisen nro.

Kännissä kyllä sattuu vaikka mitä.

T.m40v

Vierailija
4/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi nyt kovin pahalta kuulosta. Jos olet oikeasti loukkannut käytökselläsi jotakuta niin kai voit pyytää anteeksi, vaikka yhteisesti kaikilta? Tämän jälkeen unohtaa koko jutun ja jatkaa töitä niin kuin ennenkin. Ja seuraavalla kerralla juoda vähän vähemmän. :) 

Vierailija
5/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä toi nyt kovin pahalta kuulosta. Jos olet oikeasti loukkannut käytökselläsi jotakuta niin kai voit pyytää anteeksi, vaikka yhteisesti kaikilta? Tämän jälkeen unohtaa koko jutun ja jatkaa töitä niin kuin ennenkin. Ja seuraavalla kerralla juoda vähän vähemmän. :) 

Tyttö saa aina kaiken anteeksi. Tyttö on uhri.

Vierailija
6/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein helikopterit ja kaikki työpaikan sihteerit halusi osansa. Tositarina.

Vierailija
8/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla vaan enemmän viinaa naamaan niin muistikin pyyhkiytyy kuin itsestään.

Vierailija
9/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.

Mitä turhia!

Menet töihin ja olet kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan!

Kyllä se siitä, tämmöiset jutut ne vaan vahvistaa yhteishenkeä vaikkei uskois!

Vierailija
10/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulujen päätteeksi makoilin pomon kanssa toimiston lattialla molempien päät pöydän alla ja tyynynä se viisto jalkatuki. Oikeesti vaan juteltiin, mutta voi prkele sitä maanantaita. Ristus, että hävetti :)

Vierailija
11/13 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten ne selvinpäin kaikista hiljaisimmat ja hillityimmät kuoriutuvat aina pikkujouluissa pahimmiksi kännisekoilijoiksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän