Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle kukaan koskaan esittäytynyt tyyliin "etkö sä tiedä kuka mä oon?"

Vierailija
08.02.2020 |

etkä ole oikeasti tiennyt... miten olet reagoinut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs edesmennyt ruotsinkielinen poliitikko, tunnetun kaunottaren mies. Tunnistin toki nimen, mutten reagoinut. Sanoi tuntevansa ison pomoni, joten sanoin, että tehän voitte hoitaa asian hänen kauttaan. En kuullut hänestä uudestaan.

Vierailija
2/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkupaikkakunnan entisen julkkisen sukulainen kysyi noin. Sanoin tulevani toiselta paikkakunnalta, ja sanoin etten tiedä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joku runkkari, josta en kyllä tänä päivänäkään tiedä, kuka oli. Hel vetin ruma ja lihava se ainakin oli ja liian suuret luulot itsestään. Luetteli jotain turhia julkkiksia, kuten Viivi Avellan, ketä tuntee. 🤣 Vaikutti psykopaatilta, semmoinen tyhjä katse, hyi.

Vierailija
4/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Repesin sille päin naamaa. En vieläkään tiedä kuka oli, joku nyrkkeilijä tms.

Vierailija
5/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, pikkupaikkakunnalla jonkun johtajan rouva. En minä tuntenut sitä johtajaakaan.

Jos kyseinen rouva olisi kertonut oman ammattinsa, olisin heti tiennyt, kuka on. Jonkun verran kysymykseni "kuka olet" herätti sekä hilpeyttä että hämmästystä muissa läsnäolijoissa.

Vierailija
6/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä henkilöstöpalaveri. Yht'äkkiä paikalle tuli joku ja alkoi selittämään asiaansa tiukoin sanoin. Pomomme selvästi tunsi hänet. Me muut oltiin ihan että kuka ihme tuo on.

Lopulta yksi rohkea (=sanoo aina mitä tulee mieleen) työkaverini kysyi "Anteeksi, kuka sä olet?". Nainen meni punaiseksi ja puuskahti vihaisena jotain tyyliin "eksätiiäkuka mä oon". Pomomme sitten esitteli rouvan. Oli uudehko iso-iso-pomomme. Nimi oli kyllä kaikille tuttu. Emme vaan olleet koskaan nähneet.

Olisi kyllä ollut asiallista esittäytyä/esitellä. Luuli että hänet jostai kumman syystä tunnettaisiin.

Vierailija
7/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

"Don't you know who I am?!"

Vastasin: "Yes I know. You are a crazy woman!"

Ämmältä paloi käämit täysin, uhkaili minua jo poliisilla? (Miksi?)

Lopulta pyyteli multa anteeksi juttujaan. En antanut. Sanoin, että en usko sua, tee parannus.

En oikeasti tiedä, mikä akan (oletettu) status oli/on. Todennäköisimmin on jotain ns. merkittävää sukua tms, omia ansioita tuskin on. Viiskymppinen haaska. Miehensä vähintään yhtä tyhmä.

Vierailija
8/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä vuosia sitten yksi entinen tangokuningas tokaisi tuon klassikon kun kysyin henkkareita (tapahtumasta siis niin paljon aikaa, että kortilla isoja summia maksaessa piti näyttää henkkareita kassalla)

Tokaisin Herralle että eipä ole aavistustakaan

Hyvin loukkaantuneena näytti sitten henkkareita

Vierailija
9/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarijonossa kauan sitten yritti suositun bändin laulaja seurueineen etuilla. Portsari eväsi sisäänpääsyn jonon ohi jolloin laulaja kysyi tämän klassikkokysymyksen. Ei auttanut asiaa :)