360 asteen täyskäännös elämään.
Kommentit (16)
Eli täysi kierros ja jatkat samaan suuntaan? Varmasti on lukemattomia muita.
Jää oravanpyörästä pois. Rupea syömään vain ruokaa siinä muodossa kun se luonnossa esiintyy, ei tehdasmössöjä. Liiku päivittäin luonnossa. Lopeta internet. Ajattele omilla aivoilla. Vähennä tavaraa vain välttämättömään. Liiku polkupyörällä ja jalan. Hanki samanhenkinen parisuhde. Viettäkää kahdenkeskistä aikaa ilman nettiä. Lue kirjoja. Keskity asioihin jotka tuottavat sinulle mielihyvää.
Aloittaja onnistui muutamassa minuutissa troolikalastamaan koko joukon mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Jää oravanpyörästä pois. Rupea syömään vain ruokaa siinä muodossa kun se luonnossa esiintyy, ei tehdasmössöjä. Liiku päivittäin luonnossa. Lopeta internet. Ajattele omilla aivoilla. Vähennä tavaraa vain välttämättömään. Liiku polkupyörällä ja jalan. Hanki samanhenkinen parisuhde. Viettäkää kahdenkeskistä aikaa ilman nettiä. Lue kirjoja. Keskity asioihin jotka tuottavat sinulle mielihyvää.
Raakaa lihaa, multaisia juuria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakaa lihaa, multaisia juuria...
Toki noin olisi parasta, mutta ovat ne edelleen samanmuotoisia vaikka pesisi ja keittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Eli nälkäkuolema? Jos ei voi syödä mitään kasvatettua eikä jalostettua eikä voi myöskään prosessoida ruokiaan mitenkään niin eipä jää paljon syötävää.
Lol 360 asteen käännöksen tekee moni:D taidat tarkoittaa 180
"Kun mullei ooo matikkapäätä yhtään ja sitä paitsi matikka on täysin tarpeetonta OIKEESSA elämässä" :D
Voit päättää itse, montako astetta täyskäännös tarkoittaa.
Puolustusvoimien "Sulkeisjärjestysopas 2016" määrittelee täyskäännöksen näin:
----------
Komennolla ”TÄYSKÄÄNNÖS VASEMPAAN — PÄIN” käännytään 180 astetta. Täys-
käännös komennetaan ja suoritetaan aina vasempaan päin
----------
Eihän tätä komentoa armeijan ulkopuolella ole pakko noudattaa, mutta on yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Jos käännyt 360 astetta, olet lähtöpisteessä. Eli ei mitään muutosta. Koita nyt vaikka 180 astetta ensin.
Käännyt 360, 180 tai vaikka 49 astetta. Olet aina siinä samassa "lähtöpisteessä", jos et mihinkään liiku.
Mä olin isoäitini kanssa kerran 'Pohjois-Suomessa' hoitamassa serkkuja pääsiäisenä kun niiden vanhemmat meni johonkin. Oli kymmenien asteiden pakkanen. Menimme kuitenkin ulos ja joku komppania tuli vastaan. Silloin esimies huusi niille jotain, että seis ja sitten että käännös vasempaan, tai jotain... Pidin sitä aikamoisena pelleilynä, mutta entäs jos ei ollutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä olin isoäitini kanssa kerran 'Pohjois-Suomessa' hoitamassa serkkuja pääsiäisenä kun niiden vanhemmat meni johonkin. Oli kymmenien asteiden pakkanen. Menimme kuitenkin ulos ja joku komppania tuli vastaan. Silloin esimies huusi niille jotain, että seis ja sitten että käännös vasempaan, tai jotain... Pidin sitä aikamoisena pelleilynä, mutta entäs jos ei ollutkaan...
Haa.. siellä missä minä olin ja leikin, kuului monesti: lakki--päästä. Lakki--päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos käännyt 360 astetta, olet lähtöpisteessä. Eli ei mitään muutosta. Koita nyt vaikka 180 astetta ensin.
720 astetta on vielä parempi suunta.
Aloita kolmen päivän vesipaastolla, niin kehossasi lähtee liikkeelle prosesseja jotka mahdollistavat todellisen muutoksen. Älä stressaa liikkumisesta, koska sen osuus laihtumisessa on marginaalinen. Liiku jos saat siitä hyvää mieltä, mutta keskity siihen mitä laitat suuhusi.