Lapsi pyysi laskiaispullia t. Ammattivalittaja
Ostin kaupasta 2 kappaletta. Hän söi puolikkaan. Nyt taas menee loput roskiin, kun mies ei syö ja minä olen keliaakikko. Olisin ostanut gluteenittomana laskiaispullat, mutta niitä ei kaupassa ollut yhtään. Miten pienentää ruokahävikkiä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis lapsi syö niitä loppuja?
Eikä nyt varmaan tällainen kerran vuodessa ostettavan erikoisherkun mahdollinen hävikkikään mikään ongelma ole.
Ei syö. Noin siinä käy aina, ei sitten tykkääkään. Sama munkkien, runebergin torttujen, piparien, torttujen yms kanssa. Ap
ET osta herkkuja jos ei voi syödä myöhemmin sitä puolikasta.Kasvatusta,oikeaan suuntaan. Useassakin myymälässä on keliaatikoille omat tuotteet,omassa hyllyssä.Kulje silmät avoinna,niin löytyy,ei keliaatikko mitöön harvinaista,tai erikoista ole.
Outo kakara. Luulisi 11-vuotiaan jo maistaneen noita niin monena vuonna, että tietää ettei tykkää. Taitaa vaan hyppyyttää sua kuten miehesi.
Tee itse niin tulee semmoisia mitä voit myös syödä.
Syötä pullat sille köyhinä ritareina.
Vierailija kirjoitti:
Eikä nyt varmaan tällainen kerran vuodessa ostettavan erikoisherkun mahdollinen hävikkikään mikään ongelma ole.
Siis aivan katastrofi, yks laskiaispulla. Et varmaan mitään muuta turhaa osta ikinä ja pistä roskiin. Kyllä olet kamala tuhlari, siis yks laskiaispulla ja täällä pitää kitistä.
Miten nyt nukut yösi.
Vierailija kirjoitti:
ET osta herkkuja jos ei voi syödä myöhemmin sitä puolikasta.Kasvatusta,oikeaan suuntaan. Useassakin myymälässä on keliaatikoille omat tuotteet,omassa hyllyssä.Kulje silmät avoinna,niin löytyy,ei keliaatikko mitöön harvinaista,tai erikoista ole.
Kyllä minä tiedän, missä hyllyissä ne on kun olen sairastanut keliakiaa jo vuodesta 2007. Ei vaan tällä pikkupaikkakunnalla aina ole gluteenitonta vaihtoehtoa. Ap
Mä en tajua tällaisia vanhempia, jotka kerta toisensa perään ostavat kersoilleen jotain, mistä on kokemus pidemmältä ajalta, että eivät syö. Mikä juttu toi oikein on?! Miksi ei voi vaan sanoa, että en osta, kun et syö. Et syönyt viimeksikään, etkä syönyt Runebergin torttua, jonka ostin tai sitä ja tätä. Ei luulis olevan vaikeeta.