Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä olisivat hyvät alushousut?!

Vierailija
07.02.2020 |

Siis mulla on ihan kauheet paineet mun pikkari rajoista enkä tiiä mitä teen oon siis just menny ylä-asteelle. Mun uudella luokalla kaikki käyttää stringejä paitsi mä ja siks mua aina ahistaa ku kaverit huomauttelee rajoista. Ala-asteella kaikki käytti normi pikkareita ja elämä oli helppoa mut nytten ei oo eli siis haluisin vähän neuvoja. Oon siis kokeillu monia stringejä mut en tiiä onko ollu väärän kokosii, mallisii vai onko ollu väärää materiaalia? vai meneekö niihin hetki tottua vai eikö mun vartalolle vaa sovi stringit (oon siis aika hoikka) ja oon kokeillu myös boxeri mallisia mut ei nekää nyt kauheesti nitten rajojen näkymistä estä. Niin voisitteko kertoa mistä saisi mukavia alushousuja (voi kertoa myös kaupan ja esim mallin,materiaalin yms...) ja pakko tähä loppuu sanoa että oon kattonu varmaa 50 eri videoo aiheesee liittyen ja varmaa 20 eri keskusteluu mut ei oo löytyny oikee sitä mitä oon ettiny:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailma muuttunut sitten omien teinivuosien :D

Vierailija
2/4 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä huomauttelijoilta että onko niillä joku perseentuojotusfetissi vai mitä pervoja ne oikein on kun kyyläävät ihmisten takapuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ei ole hyväksi alapäälle. Ihan turhaan hiertää niillä omia herkkiä paikkojaan. Sloggilla taisi olla jotain saumattomia pikkareita, joissa on vaan ohut kansa eikä jalansuutakaan ole kantattu millään eli siinä on vaan ohut kangas. Helpointa voi olla muuttaa muuta vaatetusta sen verran, että rajat eivät näy. Nyt on muodissa väljempiä housuja, joista ei tasan näy mitään pikkarirajoja. Pepun yli laskeutuvat neuleet ja pidemmät paidat/tunikat toimivat myös eikä mekkojen alta kukaan näe rajoja menemättä helmojen alle.

Vierailija
4/4 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita saumattomia vaikka kuinka paljon. Niissä on litteä se "lahkeen" alasauma. Etsi jä hämmästy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan