Naisystävän kaveri
Sellanen tilanne täällä, että naisystävällä on kaveri, jonka kanssa on pettänyt entistä puolisoaan. Kun aloimme olla yhdessä, naisystävä ei halunnut luopua tästä kaveristaan, vaikka kerroin että haluaisin tutustua häneen rauhassa ja vakiinnuttaa suhteemme, ennen kuin entiset salarakkaat tai eksät tulevat kuvioihin pyörimään. Homma meni riitelyksi ja suhde päätyi eroon. Sittemmin palattiin yhteen, ja olen tässä pureskellut tilannetta, jossa naisystävä on ottanut uudelleen yhteyttä tähän samaiseen kaveriinsa (josta on kertonut unelmoineensa edellisessä liitossaan vuosia, ja jonka kanssa on harrastanut kiihkeää seksiä mm. ravintolan vessassa) ja sain selville, että naisystäväni on tämän kaverinsa kanssa yhdessä sopinut, että kaveri estää minut facessa. Yritin kerran puhua tälle kaverille, hän on perheellinen ihminen ja kysyin minkälaisia aikomuksia hänellä on naisystäväni suhteen. Tästä naisystäväni sai raivokohtauksen ja kävi päälle, syytti ja huusi ja myös fyysisesti tarttui. Nyt he ovat sitten yhdessä tehneet tällaisen sopimuksen minun yhteydenottojeni estämiseksi.
On surullinen mieli ja olo. Olin ajatellut että tällä kertaa löytyy yhteisymmärrys sitoutumisesta ja siitä, mikä on puolisoiden kesken lojaalia. Ajatteline että eron jälkeen hän ymmärtää kuinka tärkeää meidän yhdessäolo on, mutta nyt kun kerroin asiasta hänelle, hän ohittaa sen, eikä sano siitä mitään. Tämän kaverin säilyttäminen on hänelle kynnyskysymys. En jaksa enää taistella vastaan. Kaipaan kumppania ja puolisoa arkeen, eikä tällainen luottamusta horjuttava suhde enää tunnu hyvältä. Ehkä kerron tästä, koska kaipaan asiaan muiden mielipiteitä. Naisystäväni mielestä olen sairaalloisen mustasukkainen ja toimin väärin, kun käsken hänen luopua "ystävistään". En näe ihmistä, jonka kanssa pettää puolisoa ystävänä. Seksi ravintolan vessassa, varsinkin kun ystävä on kertonut "toivoneensa sitä" ei kuulosta sekään ystävän toiminnalta. Ja nyt tämä. Jotain tukea kaipaan nyt, kertokaa ihmiset te mitä tästä pitäisi ajatella. Lannistuneeltahan tämä tuntuu.
Kommentit (12)
Häh? Nyt jatkat elämääsi ilman tuollaista paskaa. Uutta matoa koukkuun.
Tuollaisen hullun kanssa ei kannata tekemisissä olla.
Juokse ja äkkiä. Kuulostaa sairaalta kuviolta.
Sanoo rakastavansa minua yli kaiken ja että ystävän merkitys on hänelle muuttunut. Kertoo, ettei enää halua sitä ihmistä samalla tavoin ja että kyseessä on vain kaveruus. Silti tuntuu tosi pahalta. Ja sekin on outoa, että kun kerron etten halua tällaista suhteeseemme, hän jatkaa silti.
Eräällä lomamatkallamme hän vieraili minulta salaa tämän ystävän luona. Yöllä heräsin siihen, että hän oli vessassa pitkään puhelimen kanssa, noin tunnin. Tuli tunne, että vaihtavat viestejä siellä. Naisystävä kieltää kaiken, mutta tiedän, miten asia on, eikä sitä voi muuttaa.
Mun yhellä kaverilla oli joskus tommoinen kuvio. Hänellä oli "kaveri"jota pani kaikkien kumppaniensa selän takana. Olivat joskus yrittäneet seurustella pariin kertaan mutta meni kuulemma aina vaan riitelyksi. Olivat todenneet että parempi että seurustelevat muiden kanssa ja olla vaan toistensa salainen oikea rakkaus. Oli aika jäätävää seurata vierestä. Päätyivät lopulta 15 vuoden sekoilun jälkeen yhteen kuitenkin.
ei ole olemassa pelkkää ystävyyttä naisen ja miehen välillä
Lähde ja lujaa. En katsoisi tuollaista pelleilyä lainkaan
Ei ystävä miesten kanssa harrasteta seksiä. Outo kuvio. Sun ei tarvii sietää tuollasta käytöstä.
JSSAP
Löydät oikeasti paremman.