Hoitajaopiinot eivä enää vedä
Kommentit (4)
Jos me kaikki tekisimme 100 % oman ja lastemme terveytemme ja hyvinvoinnin eteen, emme tarvitse hoitajia kuin vasta esim. 90-vuotiaina. Syöpäpotilaat tms. ovat asia erikseen, mutta esimerkiksi sydän- ja verisuonisairauksissa olemme usemmiten itse syypäitä sairauteemme.
Vierailija kirjoitti:
Jos me kaikki tekisimme 100 % oman ja lastemme terveytemme ja hyvinvoinnin eteen, emme tarvitse hoitajia kuin vasta esim. 90-vuotiaina. Syöpäpotilaat tms. ovat asia erikseen, mutta esimerkiksi sydän- ja verisuonisairauksissa olemme usemmiten itse syypäitä sairauteemme.
Mites on infektioiden tai tapaturmien laita? Myös perinnöllisiä sairauksia on varsin vaikea ehkäistä. Eivät kaikki hoitoa vaativat tilat ole elintavoista johtuvia.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Mikä tämän pointti on? Jos hoitaisimme lapset itse, ei tarvitsisi lastenhoitajia, jos kukaan ei tekisi rikoksia, ei tarvitsisi oikeuslaitosta, jos kaikki vanhemmat olisi täydellisiä täydelliselle verkostoineen, ei tarvitsisi lastensuojelua...
Hoitoalalla on aika negatiivinen maine tällä hetkellä.
Moni mun kaveri pitää hoitajia kauheina valittajina. Sen lisäksi työilmapiiriä pidetään huonona sillä ajatuksella, että nainen on naiselle susi.
ja jos koulutus on niin kuraa kun viime aikoina on puhuttu, niin kuka sinne hakis?
Harmi sinällään kun tunnen ihan mukavia ja työhönsä tyytyväisiä hoitajia. Äitini on yksi heistä.