Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten minä pudotan painoa.

Vierailija
07.02.2020 |

Minulla oli paino noussut n. 10kg ja nyt olen pudottanut painoa omalla metodillani.
Minun ongelma ei ole makeiset, pullat, keksit, colat jne., koska en ole makean ystävä, vaan yksinkertaisesti ruoka-annokset ovat olleet liian suuria ja leivästä tykkään eli sitä tullut syötyä liikaa ja liian vähän liikuntaa tullut myöskin.

Otin ylös että miten paljon syön keskimäärin päivässä ja ensin vähensin yhden kolmanneksen ruokamäärästä pois ja lisäsin hiukan liikuntaa. Tätä ruokavaliota ja liikuntaa noudatin 3kk ajan.

Sitten 3kk kuluttua vähensin taas yhden kolmanneksen edellisen 3kk ruoka-annoksista ja hiukan lisää liikuntaa.

Ja nyt sitten vähennän enää yhden neljäsosan edellisen kolmen kuukauden ruoka-annoksista ja maltilla lisään hiukan liikuntaa ja tätä yritän sitten pitää yllä tästä eteenpäin.
Eli annan kropan tottua ajan kanssa uusiin pienempiin ruoka-annoksiin, yleensä vie 4-5 vuorokautta psyykkisesti että fyysisesti että pienemmät annokset tulevat normaaliksi määriksi päivittäin, sen jälkeen se tulee aivan luonnostaan ettei ota sen enempää esim. lautaselle ruokaa. Samoin jos söin ennen yhdeksän voileipää päivässä, nyt mennään kolmella voileivällä muun ruuan lisäksi.

En mittaa ollenkaan enää painoa, vaan huomaan painonlaskun vaatteista ja ainut jota mittaan on vyötärö, se kaventunut n. 10cm. Vaaka oli jotenkin orjuuttava ja samalla masentava kapine jos paino ei laskenutkaan toivottavaa kilo/gramma määrää viikossa.

Uskon että tällä systeemillä painoni on hyvinkin hallittavissa enkä stressaa painoa enöö ollenkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda zero colaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä