Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny... ei tajua...

Vierailija
07.02.2020 |

Miten jollakulla on KUUSI lasta???

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi.

Vierailija
2/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vielä, mitä useampi mukula on pyöräytetty niin sitä vähemmän on kykyjä niitä kasvattaa. Usein vielä siihen päälle hankittu lauma eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuusi lasta. En omista laumaa eläimiä tai saastaista kotia. En myöskään nosta sosiaalitukia eikä meillä ole erityislapsia. Me molemmat vanhemmat käydään töissä ja elintaso on hyvä. Lapset harrastavat ja pärjäävät koulussa. Mitä "joku ei tajua"?

Vierailija
4/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esim lestadiolaisilla ihan tyypillistä että on paljon lapsia ja ennen oli ihan normaalia muutenkin että ns normiperheissäkin oli paljon lapsia. Nykyisin harva tekee yli kolmea lasta ja sekin tuntuu olevan jo harvinaista jos tekee edes kahta.

Vierailija
5/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kummallista, että tehdään lapsia noin putkeen. Katoin vain lyhyen esittelytekstin, tytöt syntyneet vuoden välein, eihän tuossa ole mitään järkeä. Kukaan ei jaksa tuollaista eikä lapset saa tarpeeksi aikaa ja huomiota. Ei ihme että parisuhdekin oli päättynyt.

Itsellä kolme lasta ja ikäeroa muutama vuosi kaikilla. Tämä aika maksimi määrä lapsia, jos haluaa antaa jokaiselle tarpeeksi aikaa ja huomiota. En käsitä tuollaista tehtailua.

Vierailija
6/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hankkikoon niin suuren pesueen kuin tahtoo ja vaikka vielä sen eläintarhankin, mutta sitten jos itketään kuinka raskasta ja kiirettä on, niin multa ei ainakaan löydy myötätuntoa. Se on jumankauta täysin vapaaehtoista. (En puhu tuosta nannyjaksosta, en ole katsonut.)

Vierailija
7/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tulevassa jaksossa vai?

Vierailija
8/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kuusi lasta. En omista laumaa eläimiä tai saastaista kotia. En myöskään nosta sosiaalitukia eikä meillä ole erityislapsia. Me molemmat vanhemmat käydään töissä ja elintaso on hyvä. Lapset harrastavat ja pärjäävät koulussa. Mitä "joku ei tajua"?

Miten erityislapset liittyvät asiaan?

Vierailija
9/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää ehkäisyn pois, niin tuleehan niitä lapsia useampikin tarkoitti tai ei.

Vierailija
10/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää ehkäisyn pois, niin tuleehan niitä lapsia useampikin tarkoitti tai ei.

Tarvitaan siihen vielä muutakin kuin vain ehkäisyn pois jättäminen...

Vierailija
11/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoo miehen olleen aina työnarkomaani jne

Ja silti tekee putkeen kuudi lasta tälle miehelle ja sitten on tyytymätön.

En vaan tajua. En.

Vierailija
12/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällaista jaksoa katsonut, mutta joskus näkee näitä tapauksia, joissa oikein kerjäämällä kerjätään kiirettä ja vaikeuksia. Ei jotenkin osata rauhoittua ja keskittyä ja elää ns. tavallisesti, vaan haetaan koko ajan koettelemuksia. Jos lapsi väsyttää, niin pian vain toinen perään ja sitten kolmas ja kun tulee ero (miksihän se tuli?) niin hankitaan lauma eläimiä ja sitten lapsille ja itselle harrastuksia ja kas joku lapsista on erityislapsi, no korjataan tilanne hankkimalla iltatähti ja sitten taas alusta... En oikein ymmärrä, mikä tällaisia ihmisiä riivaa. Kokevatko he, etteivät ole mitään, jos elämä olisi rauhallista?

Vierailija
13/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan siihen vielä muutakin kuin vain ehkäisyn pois jättäminen...

Lisää nyt vielä että naisen vika, kun houkutteli miehen haureuteen?

Normaaliin parisuhteeseen tuppaa kuulumaan intiimielämä, ja sen luonnollista seurausta ehkäistään ehkäisyllä.

Vierailija
14/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulkaa kateellinen tälle naiselle. Antaisin mitä vaan, jos mulla olis tuollainen katras ihania tyttöjä. 

Vierailija
15/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun otannan perusteella en ainakaan itse näe että Suomessa olisi mitään ongelmaa syntyvyyden suhteen.

Vierailija
16/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaght miten tämä menee minulta aina ohi, vaikka katson joka  aamu päivän ohjelmatiedot? Kolmoseltahan se tulee?

Vierailija
17/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me halusimme 2 lasta pienellä ikäerolla, esikoistytär oli vuoden kun aloin odottaa kaksoistyttöjä. Mulla on lukihäiriö mutten ollut siitä huolissani, eihän sen pitäisi perityä. No, jostain syystä kaikilla tytöillä on ADHD. Mies ajaa rekkaa ja mä koetan yksin selvitä kolmen sähläävän kakaran ja koiran kanssa. Välillä tulee mieleen, että ilmoitan itseni tuohon Supernanny Suomi-ohjelmaan...

Vierailija
18/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun otannan perusteella en ainakaan itse näe että Suomessa olisi mitään ongelmaa syntyvyyden suhteen.

No tämä syntyvyyskeskustelu on melko turhaa. Ei kukaan hanki lapsia yhteiskunnallisen vastuuntunnon takia. Kyllä sitä pitää itse haluta ja kokea, että on rahaa ja voimia. Jotkut sitten hankkivat monta lasta putkeen jonkun tunnetilan takia, koetaan se huomio ja vaihtelun tunne, kunnes arki taas ”yllättää”.

Vierailija
19/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me halusimme 2 lasta pienellä ikäerolla, esikoistytär oli vuoden kun aloin odottaa kaksoistyttöjä. Mulla on lukihäiriö mutten ollut siitä huolissani, eihän sen pitäisi perityä. No, jostain syystä kaikilla tytöillä on ADHD. Mies ajaa rekkaa ja mä koetan yksin selvitä kolmen sähläävän kakaran ja koiran kanssa. Välillä tulee mieleen, että ilmoitan itseni tuohon Supernanny Suomi-ohjelmaan...

Vauva-aika on nopeasti ohi. Lapset eivät ole ihan pieniä enää, kun on diagnoositkin tehty. Joten he ovat päiväkodissa päivät. Iltaisin syötte, vähän leikitte ja ulkoilette ja menette nukkumaan, mikä siinä rankkaa on.

Vierailija
20/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa lapsissa ollut mitään vikaa. Eivät käyttäytyneet huonosti tai raivonneet niinkuin monessa muussa jaksossa. Äitihän se oli se ongelma, siivosi koko ajan ja tyrkytti puhelimia ja karkkia.

Uudet säännöt eivät tuottaneet mitään ongelmia tytsyille,vähän itkivät ekana iltana kun kännyt pois, mut ei muuta.

Katsoin siis cmorelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan