Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tapahtunut mitään hyvää aamuyöllä?

Vierailija
07.02.2020 |

Itselleni ei puolenyön jälkeen kannata olla kuin kotona

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Lasketaanko klo 5.55 viela aamuyoksi? 

Olen herannyt nyt kolmena paivana putkeen tasan 5.55, ilman heratyskelloa ja myos puolta tuntia aikaisemmin, kuin mita yleensa heraan toihin. 

En tieda onko tama hyva asia vai joku 666-esiaste :D 

Hyvä merkki on!

The meaning of 555. The number 5 is a powerful number in many forms of divine reading. 5 represents freedom, exploration, travel, and change. 555 is a triple of the number 5 indicating which amplifies its power. 555 indicates that a change is coming.

No oho. Olen nimittain jo pidempaan pohtinut, pitaisiko irtisanoutua nykyisesta tyopaikasta, ja nyt ollaan jo siina vaiheessa etta "neuvottelut" ovat alkaneet, eli luultavasti ensi viikolla panen nimen paperiin. 

Ja tama tulkinta nyt vahvisti sita, etta mun pitaa uskaltaa ottaa se askel, jattaa tuttu ja turvattu (mutta tylsa, stressaava ja hermoja raastava) elama taakse ja hypata syvaan paahan luottavaisena siita, etta uudet haasteet ovat entisia parempia. 

Kiitos tasta siis! <3 

Jos alat todella usein näkemään numeroita kolmen sarjoissa, kannattaa perehtyä siihen mitä nuo numerot tarkoittavat, tuo on viesti universumilta sinulle. Silloin kannattaa juuri keskittyä siihen mitä ajattelit juuri ennen tuota hetkeä tai jos nukuit näitkö unta. 

https://www.numerology.com/numerology-news/angel-number-meanings

Joo siis aina olen nukkunut, ja tavallaan "repaisty" kesken unien hereille siten, etta heraan ihan varoittamatta ja kun heti katson kelloa, se on 5.55. En valitettavasti muista mista olen nahnyt unta, kun se unesta valveilletulo on ollut joka kerta niin akkinainen. En saikahda, mutta heraan heti ja yllattaen. 

Numerologia kiehtoo kylla pienesti muutenkin, ja uskon ihan taysin siihen, etta universumi huolehtii ja palkitsee. 

Kiitos myos tasta. :) 

Vierailija
22/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kivikova erektio. Olisipa ollut joku beibe vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Viimeisin tapaus oli, kun suutelin ihastustani mukavan yhteisen illan jälkeen. Kello taisi olla puoli kolme aamuyöllä. Sitten lähdin kotiinpäin onnellinen hymy huulilla.

Vierailija
24/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Lasketaanko klo 5.55 viela aamuyoksi? 

Olen herannyt nyt kolmena paivana putkeen tasan 5.55, ilman heratyskelloa ja myos puolta tuntia aikaisemmin, kuin mita yleensa heraan toihin. 

En tieda onko tama hyva asia vai joku 666-esiaste :D 

Hyvä merkki on!

The meaning of 555. The number 5 is a powerful number in many forms of divine reading. 5 represents freedom, exploration, travel, and change. 555 is a triple of the number 5 indicating which amplifies its power. 555 indicates that a change is coming.

No oho. Olen nimittain jo pidempaan pohtinut, pitaisiko irtisanoutua nykyisesta tyopaikasta, ja nyt ollaan jo siina vaiheessa etta "neuvottelut" ovat alkaneet, eli luultavasti ensi viikolla panen nimen paperiin. 

Ja tama tulkinta nyt vahvisti sita, etta mun pitaa uskaltaa ottaa se askel, jattaa tuttu ja turvattu (mutta tylsa, stressaava ja hermoja raastava) elama taakse ja hypata syvaan paahan luottavaisena siita, etta uudet haasteet ovat entisia parempia. 

Kiitos tasta siis! <3 

Jos alat todella usein näkemään numeroita kolmen sarjoissa, kannattaa perehtyä siihen mitä nuo numerot tarkoittavat, tuo on viesti universumilta sinulle. Silloin kannattaa juuri keskittyä siihen mitä ajattelit juuri ennen tuota hetkeä tai jos nukuit näitkö unta. 

https://www.numerology.com/numerology-news/angel-number-meanings

Varmistan nyt että kyseessähän on huumori ja kukaan ei oikeasti usko tällaista paskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä