Kuinka monta kilometriä pystyt juoksemaan.
Itse noin kilometrin ja sitten pitää kävellä.
40v nainen
Kommentit (17)
Puolimaraton varmaan menisi nykykunnossa, mutta en ole koskaan juossut kuin puolet siitä.
Juoksin kaksi viikkoa sitten 31 km. Se on työmatkani, ja kun sattui sopiva tilanne (mieheni otti laukkuni ja työvaatteeni auton kyytiin), päätin että juoksen töistä kotiin ja katson, miten menee. Aikaa meni 3 tuntia 22 minuuttia, eli hidasta oli, mutta juoksin koko matkan. Kaksissa liikennevaloissa jouduin vähän odottamaan. Tavallisesti juoksen 7-15 km joten tämä tuntui jaloissa seuraavana päivänä.
Ehkä 100 metriä jos ei ole krapula. Onneksi ei tarvitse juosta.
42,2km on ennätys. Siitä muutama vuosi aikaa. Nyt jaksaisin juosta 200m.
En pysty juoksemaan yhtään kilometriä. Hölkkäämään pystyisin ehkä 1-2.
En ole ikinä kokeillut. Olen aina lopettanut viimeistään siihen kymppiin.
Varmaan tuon parisataa metriä, jos olisi ihan pakko, eikä sekään olisi kovin vauhdikasta (vamma jalassa).
Puolimaraton menisi kyllä, tosin nyt talvella pisin lenkki ollut 14km. Mutta juoksu ei ole minulle mikään päälaji vaan juoksentelen enemmän omaksi ilokseni kausittaisesti.
M49
Vierailija kirjoitti:
En pysty juoksemaan yhtään kilometriä. Hölkkäämään pystyisin ehkä 1-2.
Hölkkä on kevyttä juoksua.
Eilen juoksin n. 6km, 8km menisi varmaan "helposti", kymppi tähtäimessä parin viikon sisällä :)
Maratonin on juossut muutaman kerran. Jokunen kilometri menis varmaan vielä tarvittaessa eli ehkä 50 km onnistuis, jos sais neste- ja energiatankkausta matkalla.
Hitaasti hölkkäällä n. 10 km. Aikaa kuluisi paljon, mutta olisin ylpeä itsestäni :)
Käyn yleensä hölkkäämässä n. 4 km kolmesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Millä aikajaksolla?
Niin kauan kun juokset yhdellä kertaa.
10km. Tai jaksaisin varmaan enemmänkin, mutta olen nyt tuota kymppiä juossut.