Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen varattuun

Entiedamitatehda
06.02.2020 |

Tosiaan tilanne on nyt se oon menny ilmeisesti ihastumaan varattuun tyttöön/naiseen tässä. Oon siis nyt nippanappa 19v ja hän on mua pari-kolme vuotta vanhempi jopa. Tutustuttiin netissä ja nyt ollaan aikalailla päivittäin keskusteltu noin muutaman kuukauden ajan, vaihdettu someja yms.

Asia mikä mua ärsyttää, vituttaa ja masentaa on se kuinka mä joudun elämään tän asian kanssa. Hänellä on siis poikaystävä, minua parisen vuotta vanhempi. Hän on useempaan otteeseen haukkunut tätä poikaystävää minulle; saamaton, epäluotettava yms. joka ei tulisi kuulemma yksin omillaan toimeen, vaan muuttaisi takaisin porukoilleen. Kaiken tän kertomisen jälkeen hän nyt kuitenkin alkanut puhua poikaystävästään myös positiiviseen sävyyn. Tälleen ihastuneena jokin heidän nukkumajärjestelyistä, tv-katsomisesta, vieraiden käymisestä yms. puhuminen tuntuu itsestä oikeesti aika pahalta vaikka asiaan ei välttämättä sais olla mitään perusteita. Enhän mä oon sille ku joku nettifrendi korkeintaan, silti oon jotenkin onnistunu häneen ihastumaan äänipuheluiden, viestittelyn yms. kautta.

Tää asia käy päiväpäivältä vaikeemmaks. Jos koitan ottaa etäisyyttä, ihmettelee hän muuttunutta käytöstä. Tekis mieli vaan sanoa että en voi jatkaa tätä enää, pelkään että jossain kohtaa tää menee siihen että mua sattuu oikeesti, jos annan itteni ihastua siihen ihmiseen vielä enemmän. Se on mulle kuitenkin ollu jollakin tapaa tosi hyvä frendi, sille on niin helppo puhua asiasta kun asiasta, joten siinäkin mielessä tuntuu tosi pahalta lopettaa koko touhu tai sit jatkaa samalla tavalla.

Eihän tähän mun ininään mitään perusteita oo, kyllä mä sen ymmärrän. Tunteitani mä en kuitenkaan voi päättää ja oon tässä oppinu huomaamaan että yleensä ne on itseäni vuoden-pari vanhempia joihin onnistun ihastuttamaan itseni...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää homma lähtee ihan käsistä ja pahenee päivä päivältä.. 

Vierailija
2/12 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä poika varattuihin naisiin sekaannu. Vapaitakin kun riittää ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku se ois mun omassa päätäntävallassa mitä satun tuntemaan ja ketä kohtaan. Tekoihin voin vaikuttaa, mutta ei tää tilanne todellakaan ole mukava. 

Vierailija
4/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sinänsä että edes jollakin miehellä on oikeasti tunteita. Vaikka sitten onkin 19-vuotias... 25 vuoden ikään mennessä olet muuttunut kyyniseksi häntäheikiksi joka pyörittää mimmejä miten tahtoo. Jos se jotain lohduttaa, minua ei ainakaan lohduta.

Vierailija
5/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sille vaan frendi. Hyväksy se. Tai korkeintaan laastari jos eroo poikkiksesta. Älä sekaannu alunperinkään varattuihin, mikä järki?

Vierailija
6/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi sinun kannaltasi, ketjun avaaja, koska kemianne tuntuvat sopivan hyvin yksiin. Se on sittenkin harvinaista. Silti olet jo saanut tärkeimmän neuvon: pysy varatusta kaukana. Kiinnostu uudelleen vasta sitten, jos hän eroaa nykyisestä poikakaveristaan.

Vierailija
7/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat nettimaailmassa elämisen ja alat viettää aikaa oikeiden ihmisten kanssa. Tuolleen tulet vaan pakkomielteiseksi siitä naisesta.

Vierailija
8/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes kertaakaan tavannut häntä irl?

Vierailija
9/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sinä tunteillesi mahdat, mutta siihen kuinka niihin reagoit, mahdat paljonkin.

Ihastumisia tulee ja menee, ja kohteesi on tällä kertaa saavuttamaton. Älä missään tapauksessa ruoki ihastumista mitenkään. Se menee aikanaan ohi.

Vierailija
10/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot todella rakastunut niin antaa palaa, et varmasti ole ensimmäinen joka sekaantuu varattuun.

Vierailija
11/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille sun tunteista, et teil kemiat kohtaa ja sä oot kiinnostunut siitä. Sit se joko jättää sen poikkiksen ja alkaa seukkaa sun kaa.. tai sit ei, jolloin voit lopettaa siitä haaveilun ja keskittyä muihin tyttöihin.

Vierailija
12/12 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menee aikanaan ohi" ei todellakaan lohduta ei sitten yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi