Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsivapaa lento?

voipyhähkösylvi
06.02.2020 |

Olisiko hyvä vaihtoehto? Lensin juuri yölennolla Taikkuihin ja muutaman äidin pikku nilviäisen tauoton huuto pilasi unet kymmeniltä ihmisiltä. Suomi-filmin piikatytön näköinen äiti ja Jukolan Jussin näköinen isä tuijottivat suu auki tenaviaan kykenemättä tekemään yhtään mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä lasten melua lentokoneessa, valitse kohde sen mukaan. Kun matkustaa talvella kylmään, sateiseen ja tuuliseen paikkaan, lapsimatkustajien määrä on vähäinen. Ei kun valkkaamaan säätietojen perusteella surkeinta paikkaa ja sinnepäin lentämään. Lapsiperheitä ei yleensä kiinnosta huonot säät.

Vierailija
42/54 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, missä menee raja kenen "ärsykkeiden" mukaan aletaan elää?

Saanko vaatia hajusteettomia lentoja, koska useimmat teistä eivät välitä hajuvesietiketistä pätkääkään koska "minä saan tuoksua hyvälle koska minun mielipiteeni siitä mikä on hyvä tuoksu on ainoa oikea, muut on väärässä :))" vaikka oikeasti eltaantunut hajuvesi haisee vanhalle viinalle? Yhtäkkiä onkin ihan kreisi vaatimus, eikö?

Minulla ei ole lapsia, mutta he eivät häiritse minua. Montaa sinun kaltaistasi taas ei häiritse hajuvesi, vaikka minulle hajuvedessä kylpijät aiheuttavat pahoja allergiareaktioita. Minä mm. oksennan tahtomattani ilman varoitusta, mikä on ihan kamalaa ja nolottaa kun en itse edes saa aikaa juosta vessaan. Silmät vetistävät, hengittäminen on vaikeaa ja päätä alkaa särkeä jo 30sec altistuksesta hajuvesikylpijän ympärillä kulkevalle löyhkäpilvelle.

Elä ja anna elää. Jos muiden ihmisten olemassaolo (kyllä, lapsetkin ovat ihmisiä) häiritsee sinua, niin on sinun vastuullasi tehdä järkeenkäyviä muutoksia jotta voit olla rauhassa. Minä laitan huivin suuni eteen kun haisuli lähestyy ja koitan kestää. Sinä voit pistää vastamelukuulokkeet päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullessa sama ihmeperhe oli "sattumalta" sijoitettu vihoviimeiseen penkkiriviin. Vessassa käydessäni sama ralli näytti jatkuvan. Kärsiviä ilmeitä kymmenen metrin säteellä...

Vierailija
44/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on jo niin paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, tai muulla tavalla asian tiimoilta kielteisiä ajatuksia omaavia ihmisiä, että lapsivapaa mikä vain pitäisi jo olla aina toisena vaihtoehtona! Itse todellakin kannattaisin esimerkiksi sitä, että olisi lapsivapaita asuinalueita, joissa ei olisi sijaa lapsiperheille. Ihmiset saisivat vaikkapa suurempaa rahallista korvausta vastaan nauttia hiljaisesta ja rauhallisesta elämästä, mikä osaltaan parantaisi sitä haluavien elämänlaatua.

En ole lapsivastainen, mutta tällaisilla ratkaisuilla olisi todennäköisesti kysyntää.

Vierailija
45/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yksityiskone niin saat päättää itse, kuka sinne tulee. Muuten pää kiinni.

Vierailija
46/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on ne vanhemmat kun tyrkkäävät muksulle tabletin käteen että pilallehemmoteltu muksu pysyisi paikoillaan.

Jos lapsi huutaa, juttelee tai liikkuu, on hän pilallehemmoteltu.

Jos vanhemmat tarjoavat pitkälle lennolle/junamatkalle/tms. lapselle viihdettä jotta matka sujuisi paremmin, on hän pilallehemmoteltu.

Vanhemmat ei voi nykyään tehdä mitään oikein ja lapsista puhutaan aivan järkyttävän rumasti, vaikka nämä toimivat vain kuin lapset yleensä toimivat. Lapset ovat lapsia, eivät he kykene toimimaan kuin aikuiset.

Ei ihme, ettei tähän maahan halua kukaan tehdä lapsia, kun asenteet ovat tällaisia. Lapset ovat ihan ok, kunhan eivät näy, kuulu eivätkä oikeastaan liiku missään minunminunminun näkökentässäni.

Kannattaa vähän miettiä, onko sisäistänyt omassa lapsuudessaan vihamielisen asenteen lapsiin vai mikä mättää, kun lasten olemassaolo menee niin tunteisiin. Aikuisella ihmisellä.

Nimenomaan. Kukaan ei pakota teitä hankkimaan itse lapsia, mutta opetelkaa ihmeessä sietämään lasten olemassaolo. Muuten elämästänne tulee vaikeaa. Teillä ei ole oikeutta poistaa lapsia koko yhteiskunnasta, vaikkette itse niitä haluaisikaan.

Vierailija
47/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti koneessa käy aina niin kova kohina että ei siellä muutenkaan pysty ilman korvatulppia nukkumaan, eikä edes se vauvan itku kuulu kuin parin penkin päähän. Itse istun koneessa aina joko kuulokkeet tai korvatulpat päässä.

Vauvoissa on sitä paitsi se hyvä puoli että kun ne menee vessaan, ne ei ota tukea siitä minun selkänojastani. Ja jos vauva istuu edessä, se ei rynkäytä yhtäkkiä selkänojaa taakse päin niin että on kahvit sylissä.

Vierailija
48/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on jo niin paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, tai muulla tavalla asian tiimoilta kielteisiä ajatuksia omaavia ihmisiä, että lapsivapaa mikä vain pitäisi jo olla aina toisena vaihtoehtona! Itse todellakin kannattaisin esimerkiksi sitä, että olisi lapsivapaita asuinalueita, joissa ei olisi sijaa lapsiperheille. Ihmiset saisivat vaikkapa suurempaa rahallista korvausta vastaan nauttia hiljaisesta ja rauhallisesta elämästä, mikä osaltaan parantaisi sitä haluavien elämänlaatua.

En ole lapsivastainen, mutta tällaisilla ratkaisuilla olisi todennäköisesti kysyntää.

🙄 Varmaan hyvä jälleenmyyntiarvo tuollaisella alueella. Jos tulet raskaaksi, sinut häädetään. Ja kun lapset häiritsee niin häiritsee varmasti kaikki muukin. Ihanalta alueelta kuulostaa kertakaikkiaan.

Vierailija
49/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Eli Velavalittajien lento. Perustappa VELA-lentoyhtiö. Näitä VELA-hotellejahan on jo, miksei myös lentoyhtiöitä?

Kurko, olet nyt hieman hakoteillä kommenttisi kanssa. Minulla on omiakin lapsia, mutta ei silti jaksaisi kuunnella muiden kakaroiden huutoa. Tai sitä käytöstä, minkä osa vanhemmista sallii lapsilleen lennoilla.

Vierailija
50/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄 Varmaan hyvä jälleenmyyntiarvo tuollaisella alueella. Jos tulet raskaaksi, sinut häädetään. Ja kun lapset häiritsee niin häiritsee varmasti kaikki muukin. Ihanalta alueelta kuulostaa kertakaikkiaan.

Joo, siellä kyllä saisi olla todella rauhassa. Mm. kaikilta palveluilta. Aika harva ruokakauppa pysyy pystyssä jonkun vanhapiika-velan ostoksilla. No, noissa kuolevissa kylissä voi käydä katsomassa miten se homma toimii. Vikana lapun luukulle laittaa hautaustoimisto. 

Vierailija
51/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaleffat ja vauvattomat leffat on mös järjestetty teattereissa erikseen, joten miksi ei myös lentoja voisi?

Asuin Briteissä vuosia sitten, ja siellä tuli postista mainoksia matkayhtiöiltä jotka järjesti lapsettomia matkoja ja lentoja. Aivan mahtavaa! Ne olivat tarkoitettu myös vanhemmille jotka halusivat reissata ilman lapsiaan välillä.

Vierailija
52/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheille pitäisi laittaa lisäveroa, koska lisääntyminen saastuttaa ja kuormittaa maapalloa.

Vierailija
53/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään lapsia vastaan ole. Vain helvetillistä huutoa. Enhän minäkään huuda tuntikausia koneessa. Vai onko sekin ihan ok, ilmaisenhan vain itseäni?

Vierailija
54/54 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tasan.

Jos minä huudan lentokoneessa tuntitolkulla, oksennan päälleni ja paskon housuihini. Niin takuulla ollaan paheksumassa, mutta kun lapsi tekee sen niin pitää ymmärtää ja jos se häiritsee on hirveä ihminen.