Lapsivapaa lento?
Olisiko hyvä vaihtoehto? Lensin juuri yölennolla Taikkuihin ja muutaman äidin pikku nilviäisen tauoton huuto pilasi unet kymmeniltä ihmisiltä. Suomi-filmin piikatytön näköinen äiti ja Jukolan Jussin näköinen isä tuijottivat suu auki tenaviaan kykenemättä tekemään yhtään mitään.
Kommentit (54)
Lyöt riittävästi euroja tiskiin, niin saat ihan millaisen lennon haluat.
Lennäpä Kiinaan, niin luulen ettei ole lapsia häiritsemässä.
Eli Velavalittajien lento. Perustappa VELA-lentoyhtiö. Näitä VELA-hotellejahan on jo, miksei myös lentoyhtiöitä?
Mä en ymmärrä, miksi vauvoja pitää rääkätä raahaten ne lentokoneeseen. Osaako itse nauttia sellaisesta lomasta? Eikä se lapsi saa mitään muistoja siitä.
Itselläni on lapsia, mutta jos lähden aikuisten lomalle, niin en todellakaan halua kuunnella huutavia lapsia. Siksi kyllä lapsettomille lennoille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi vauvoja pitää rääkätä raahaten ne lentokoneeseen. Osaako itse nauttia sellaisesta lomasta? Eikä se lapsi saa mitään muistoja siitä.
Ei se muista syöneensäkään, mutta nälässäkö pitäisi pitää. Omani muuten oli ensimmäisen kerran lennolla puolivuotiaana. Lennettiin jenkkeihin. Vauva nukkui lähes koko 8h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se muista syöneensäkään, mutta nälässäkö pitäisi pitää. Omani muuten oli ensimmäisen kerran lennolla puolivuotiaana. Lennettiin jenkkeihin. Vauva nukkui lähes koko 8h.
Lentomatkailu ole samanlainen perustarve kuin ravinto. Ja vauva varmasti olisi mieluummin kotona kuin reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkailu ole samanlainen perustarve kuin ravinto. Ja vauva varmasti olisi mieluummin kotona kuin reissussa.
Kyllä meidän puolivuotias oli mieluummin mukana kanssamme Kanarialla kuin erossa äidistä ja isästä.
Ja nautti kovasti lämmöstä hänkin.
Elämä on. Kyllä me kaikki tänne mahdutaan. Pienet ja isot. Mutta meidän isojen tehtävä on olla edes piirun verran fiksumpia ja ymmärtää, että pienemmät ovat vielä keskeneräisiä. Ja kyllä, hekin saavat matkustaa - esimerkiksi mummola voi nykyään olla helposti toisella puolella maapalloa. Ikävämpi homma ap:lle, mutta kannattaa varata pitkille lennoille vastamelukuulokkeet mukaan. Vanhemmat varmasti yrittivät parhaansa ja aika ikävää puhua kanssaihmisistä nilviäisinä. Kertoo paljon ap:n arvomaailmasta.
Haluan bussin ilman lapsia. Joka ikinen päivä joudun kuuntelemaan kitinää matkalla töistä kotiin.
Äideille ja lapsille oma linja. Kiitos!
Yölento New York -Helsinki vauva parkui koko yön.
Vanhemmat, isovanhemmat ja lentoemännät yrittivät rauhoitella, mutta mikään ei auttanut.
Yölento Tel Aviv-Helsinki aina kitisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän puolivuotias oli mieluummin mukana kanssamme Kanarialla kuin erossa äidistä ja isästä.
Eihän sen tarvitse olla erossa äidistä ja isästä, jos hekin ovat kotona. :)
Humalavapaa lento? Mun + puolen koneellisen yöunet pilasi kännäävä 5 hengen porukka joka käkätti läpi lennon. Olisko hyvä idea?
Joo onhan se ärsyttävää jos joku meluaa jne mutta ehkä kannattaa kuitenkin sopeutua tiettyyn epämukavuuten - tai muuttaa sinne kuuluisan korpeen. Jotku ihmiset nyt vain ovat moukkia, eivät ota muita huomioon koska "minulla on oikeus". Välttelen tällaisia ihmisiä mutta niihin valitettavasti törmää joskus, esim juurikin lentokoneessa. Onneksi ovat yleensä lyhytkestoinen ärsytys (paitsi jos sattuu asumaan naapurissa).
Lapsilla voi lentokoneessa koskea korviin. Siksi lasta ei saa rauhoittumaan millään ilveellä. Kärsin itsekin nuorena armottomasta korvasärystä lentokoneessa. En sentään itkenyt, mutta en ollutkaan vaippaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos j kun he lähtevät reissuun, seuraa vauva mukana.
Joko alat pikku hiljaa ymmärtää? :)
Toinen on ne vanhemmat kun tyrkkäävät muksulle tabletin käteen että pilallehemmoteltu muksu pysyisi paikoillaan.
Hyvä idea sinänsä, mutta voisko sille muksulle antaa myös korvakuullokkeet, että puolen konetta/bussia/junavaunua ei tarvitsisi kuunnella sitä elokuvaa tai pelaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos j kun he lähtevät reissuun, seuraa vauva mukana.
Joko alat pikku hiljaa ymmärtää? :)
Kyllä osaa ihminen olla itsekäs. Ei edes oman lapsen hyvinvointi mene oman matkakuumeilun edelle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan bussin ilman lapsia. Joka ikinen päivä joudun kuuntelemaan kitinää matkalla töistä kotiin.
Äideille ja lapsille oma linja. Kiitos!Yölento New York -Helsinki vauva parkui koko yön.
Vanhemmat, isovanhemmat ja lentoemännät yrittivät rauhoitella, mutta mikään ei auttanut.
Yölento Tel Aviv-Helsinki aina kitisijöitä.
Lievä humble brag. Halusitko valittaa vai tuoda esille matkusteluasi?
Lensin vasta ANA:n lennolla Japaniin. Koneessa oli lapsia mutta eipä kukaan niistä mesonnut. Liekö Japanikaiset kasvattaneet jälkikasvunsa hyvin. Oli muutenkin 5 tähden lentoyhtiö, voi kun lentäisivät Helsinki-Haneda väliä.
Pitäisi olla sitten tuoksuttomia lentoja (hiki, valkosipuli, hajusteet). Alkoholittomia lentoja, monikulttuurittomia lentoja, kristittyjä lentoja, muslimilentoja. Aina löytyy jotain ärsyttävää. Palautuslentoja saisi olla enemmän! Ai niin, silloinhan joku ei suostu istumaan ja kaikkien lento menee pilalle.
Olisi. Vauvalennot erikseen.